تقاضا برای کنسول پلی استیشن پورتال فراتر از انتظارات سونی بوده است

معاون مدیریت محصول پلی استیشن در مصاحبه ای ادعا کرد که تقاضا برای کنسول پلی استیشن پورتال همچنان در حال رشد است.

کنسول پلی استیشن پورتال در دو روز اول فروش بسیار خوبی به خصوص در انگلستان و آمریکا با وجود واکنش های متفاوت داشت. هیرومی و آکایمعاون مدیریت محصول پلی استیشن در رابطه با فروش این دستگاه اظهار داشت: با وجود اینکه آمار دقیقی از فروش در دسترس نداریم، تقاضا برای این دستگاه فراتر از انتظار ما بوده است.

تیم توسعه‌دهنده پورتال پلی‌استیشن، که واکنش‌های اولیه به این دستگاه را پیش‌بینی می‌کرد، این پورتال را اینگونه توصیف کرد: «PlayStation Portal از ابتدا در نظر گرفته شده بود تا محصولی مخصوص گیمرهای دارای معلولیت یا افرادی باشد که دوست دارند بازی‌ها را به شیوه‌ای خاص تجربه کنند. و در نتیجه بازخوردها این بود… طرفداران در زمان معرفی دستگاه بسیار به انتظارات ما نزدیک هستند.”

توسعه پورتال در سال 2022 آغاز شد و طبق ادعای هیرومی واکا، ایده های اولیه برای ایجاد آن بر اساس «نحوه گسترش تجربه بازی پلی استیشن 5 بود، نه یک کنسول قابل حمل جداگانه». طراحی های اولیه برای این کنترلر توسط ادوین فومعاون توسعه محصول (قبلاً در اپل)؛ همچنین افراد دیگری مانند سازندگان کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن ویتا و توسعه دهندگان اپلیکیشن پلی استیشن در ساخت پورتال پلی استیشن نقش داشته اند.

در ابتدا قرار بود صفحه نمایش این دستگاه کوچکتر باشد اما در نهایت با صفحه نمایش 8 اینچی به بازار عرضه شد تا از گوشی های موبایل متمایز شود. از زمان راه اندازی، پورتال پلی استیشن بازخوردهای مثبت زیادی از افرادی که اینترنت پرسرعت دارند (یا حتی افرادی که اینترنت پرسرعت را برای رفع مشکلات تاخیر خریداری کرده اند) دریافت کرده است.

بخوانید  حالت راش جایگزین حالت Volta در EA Sports FC 25 خواهد شد

کنترلر Playstation Portal هم اکنون با قیمت 99.99 دلار در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر