تغییر بزرگ ساموئل ال جکسون در ویدیوی رسمی سری تهاجم مخفی

سریال تهاجم مخفی در تاریخ 21 ژوئن (31 ژوئن) از شبکه دیزنی + پخش خواهد شد.

ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، بن مندلسون مثل تالوس، کوبی اسمالدرز مانند ماریا هیل، مارتین فریمن مثل اورت راس، دان چیدل در نقش ماشین، اولیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگزلی بن آدایر، کریستوفر مکدونالد، کتی فینران و کیلیان اسکاتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند. کایل برادستریت او سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال تهاجم مخفی است. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم آنها قسمت های مختلفی از سریال تهاجم مخفی را کارگردانی کردند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین ویدیو از سریال تهاجم مخفی منتشر شد. در اولین ویدیوی رسمی از سری تهاجم مخفی، نیک فیوری را می بینیم که بار دیگر با ماریا هیل ملاقات می کند که در آن هیل به فیوری می گوید که بعد از اتفاقات Avengers: Endgame تغییرات زیادی کرده است و شاهد بحث و گفتگو بین این دو شخصیت هستیم که بالاخره نقش بزرگتری در داشتن اثری از دنیای سینمایی مارول ایفا خواهد کرد. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

استودیو مارول اولین ویدیوی رسمی را برای سری Secret Invasion منتشر کرده است، جایی که نیک فیوری با ماریا هیل ملاقات می کند.

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

سریال تهاجم مخفی در 6 قسمت تولید شد که مدت زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود. علاوه بر این، لحن سریال نسبت به سایر آثار اخیر در دنیای سینمایی مارول جدی‌تر است. وقایع سری Secret Invasion در واقع بعد از اتفاقات فیلم کاپیتان مارول شروع می شود و اکنون طومارها روی زمین حضور دارند و در این بین قرار است نیک فیوری با برخی از طومارها مانند اورت راس، ماریا هیل و سایر متحدان همکاری کند. برای خنثی کردن حمله طومارهای مهاجم، از نابودی بشر جلوگیری کنید.

بخوانید  Payday 3 Dev می‌داند که فشار برای ارائه دنباله وجود دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر