تریلر Venom: Last Dance تام هاردی را برای آخرین بار بازی می کند

خداحافظی سخت است، اما کارت رقص تام هاردی و همراه بیگانه اش ادی براک تقریباً پر و آماده حرکت است. Venom: The Last Dance آخرین قسمت از سری فیلم‌های Venom است که به موفقیتی بعید تبدیل شده است و اولین فیلم بیش از 860 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. دنباله، Let There Be Carnage، افت قابل توجهی داشت، اما همچنان به اندازه ای بود که ما را به پایان داستان برساند.

تریلر جونو تمپل و چیوتل اجیوفور را به عنوان شخصیت‌های فاش نشده معرفی می‌کند، اما می‌بینیم که آن‌ها پرسنل نظامی هستند که به دنبال توقف تهاجم بیگانگان و مطالعه سیمبیوت هستند. موجودات بیشتر و بیشتری از همان سیاره ای که همزیست روی زمین ظاهر می شود، ونوم را هم از بیگانگان و هم از دولت فراری می کند. بعلاوه، این اسب ونوم مملو از افسانه و کابوس است. آن را در زیر بررسی کنید.

کلی مارسل، فیلمنامه نویس Venom اولین کارگردانی خود را با این فیلم انجام می دهد. مارسل در هر سه فیلم Venom حضور داشت و هاردی دوباره در فیلمنامه همکاری کرد. فیلمبرداری در اواخر ژوئن سال گذشته آغاز شد، اما ماه بعد به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 متوقف شد و در نوامبر پس از پایان اعتصاب از سر گرفته شد.

این فیلم پنجمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی خواهد بود، از جمله قسمت‌های قبلی، موربیوس و مادام وب.

Venom: The Last Dance در 25 اکتبر 2024 روی پرده سینماها می رود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  راهنمای جستجوی هنر بدنه جزیره مرده 2