تریلر MultiVersus حملات وحشیانه ای را نشان می دهد که توسط Jason Voorhees انجام شده است

Studio Player First Games با پخش تریلر جدیدی از MultiVersus تمام حرکات Jason Voorhees را به نمایش گذاشت.

Jason Voorhees از سری فیلم های Friday the 13th یکی از چندین شخصیت جدید است که به MultiVersus می آید (و به صورت رایگان برای کاربرانی که در نسخه بتا عمومی شرکت کرده اند در دسترس است). به عنوان یک شخصیت کلاس تانک، جیسون وورهیز ضربات قدرتمندی دارد که تحرک را فدای حملات قدرتمند می کند. Studio Player First Games اکنون با پخش تریلر جدیدی تمام حرکات و سبک مبارزه این شخصیت را به نمایش گذاشته است.

یکی از برجسته ترین حرکات این شخصیت Unstoppable Rage است که در ازای افزایش سرعت حرکت و شدت ضربه، آسیب به خود را به Grey Health تبدیل می کند و مقداری Grey Health را در اختیار متحدان قرار می دهد. از Mist Step می توان برای حرکت به جلو و عقب راندن حریفان نزدیک استفاده کرد. حرکت رویاهای زیبا وحشیانه است. زیرا جیسون شخصیت را در کیسه خواب فرو می کند و آن را مانند یک سلاح حرکت می دهد.

نسخه دسترسی اولیه MultiVersus در تابستان 2022 منتشر شد، اما برادران وارنر. من تصمیم گرفتم این نسخه را در سال 2023 از فروشگاه ها حذف کنم. نسخه نهایی بازی در تاریخ 8 ژوئن 1403 (28 مه 2024) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس است. Xbox Series S راه اندازی شده است در این نسخه می توانید منتظر مراحل و شخصیت های جدید، حالت PvE، جلوه های بصری و عملکرد بهتر باشید.

بخوانید  در اینجا آمده است که ارباب حلقه ها به عنوان یک فیلم پیکسار چگونه خواهد بود

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر