تریلر Modern Warfare 3 و Warzone Season 4 محتوای جدیدی را به نمایش می گذارد

تریلر انتشار Callaf Modern Warfare 3 و Warzone Season 4 به نمایش محتوای جدید اختصاص دارد.

اکتیویژن تریلر فصل 4 بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone را منتشر کرده است. فصل جدید در تاریخ 9 ژوئن 1403 (29 مه 2024) بر روی تمامی پلتفرم ها آغاز می شود و محتوای جدید چند نفره، زامبی ها و منطقه جنگی را معرفی می کند. محتوای فصل 4 برای بخش چندنفره Modern Warfare 3 شامل سه نقشه میانی 6v6 از جمله توکیو و پاریس است که از ابتدای فصل در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و قرار است نقشه سطح میانی Incline منتشر شود. . این فصل

به گفته اکتیویژن، نقشه توکیو یک میدان جنگ با نور نئون خواهد بود و در مناطق مختلف آن می توانید هتل ها، مراکز خرید و سرگرمی را ببینید. نقشه پاریس شامل دو ساختمان اصلی ایستگاه پلیس و موزه است و فضاهای داخلی کوچکتری مانند مغازه ها و کتابخانه ها به چشم می خورد. در مقابل، نقشه اینکلین به عنوان یک مرکز تحقیقاتی از راه دور در کوه های کشور خیالی اورزیکستان ساخته شده است و در داخل یک مرکز حمل و نقل بزرگ قرار دارد.

سربازان در Call of Duty: Warzon به میدان نبرد می‌روند

فصل 4 حالت های چند نفره جدید، Demolition و Hyper Cranked در ابتدای فصل و Havoc و Headshots را فقط در میانه فصل اضافه می کند. حالت Havoc بیشتر از مکانیک های تیراندازی در عرصه کلاسیک توسعه یافته است و به بازیکنان اجازه می دهد با مجموعه ای تصادفی از اصلاح کننده ها رقابت کنند. علاوه بر این، امتیازات جدیدی مانند Mission Control Vest و Compression Plate به همراه چهار Killstreak جدید به نام‌های Intelligent Munitions Systems، Loitering Munition، Missile Drone و DNA Bomb به بازی اضافه شده‌اند.

بخوانید  حل و فصل آزمایشی Cyberpunk 2077 توضیح داده شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

به‌روزرسانی میان‌فصل برای بخش زامبی‌ها نیز قرار است بازیکنان را به چالش بکشد. بازیکنان باید ورودی های مخفی به شکاف ناپایدار پیدا کنند و در برابر حملات امواج مختلف زامبی ها مقاومت کنند تا زمانی که همه آنها نابود شوند یا تیم شکست بخورد.

دانلود تریلر از آپارات

Activision درباره محتوای جدید Warzone در فصل 4 گفت: «نبردها در نقشه‌های Urzikstan، Rebirth Island، Fortune's Keep و Vondel ادامه دارند. اگرچه حوزه های مورد علاقه تغییر نکرده اند، اما کشف بمب DNA مرموز در پاور پاور به شما و تیم شما زمان می دهد تا در مورد تهدیدات آینده مطلع شوید. اگرچه ممکن است راز بمب مرموز فوراً فاش نشود، اما ممکن است با پیشرفت فصل اتفاقی بیفتد و تغییر قابل توجهی در برنامه شما و برنامه تیم شما ایجاد کند.

با شروع فصل چهارم Warzone، ویژگی Specialized در Urzikstan معرفی خواهد شد. چکمه های تاکتیکی اسپرینت نیز موجود است که سرعت حرکت را افزایش می دهد و آسیب سقوط را کاهش می دهد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند منتظر اضافه شدن یک UTV جدید به شکل Polaris RZR باشند. اکتیویژن ویژگی جدید دیگری به نام Loot Hot Zones برای Warzone آماده کرده است که به بازیکن اجازه می دهد نقاط مورد علاقه خود را که حاوی لوت ارزشمند هستند شناسایی کند و بسته به سرعت رسیدن به آن منطقه، لوت بهتری دریافت کند.

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده از فصل چهارم Modern Warfare 3 و Warzone را مشاهده کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر