تریلر Conscript فضای وهم انگیز بازی را در جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد

تریلر جدید سرباز وظیفه فضای ترسناک بازی را در جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد.

بازی‌های ترسناک بقا AAA ممکن است به موفقیت آثار مختلفی مانند سری Resident Evil دست یابند، اما بازی‌های مستقل در این سبک به مراتب موفق‌تر بوده‌اند و از این نظر آثار مختلفی در دید عموم ظاهر می‌شود. Recruit Game یکی از این آثار مستقل است که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. سرباز وظیفه، در دست توسعه توسط Catchweight Studio، و منتشر شده توسط Team17.

این یک بازی بقا و ترسناک با فضایی قدیمی است. فضایی با الهام از آثار کلاسیک و مکانیزم های باستانی و محیط پرتنش جنگ جهانی اول همراه با نمای پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. جلوه های بصری پیکسلی سرباز وظیفه بسیار شبیه به ظاهر Signalis است. بازیکنان نقش یک سرباز فرانسوی را بر عهده خواهند گرفت که به دنبال برادر گمشده‌اش می‌گردد و در وحشت نبرد وردون، یکی از پرتنش‌ترین عملیات‌های جنگ جهانی اول، غوطه‌ور خواهند شد.

بازی سرباز سال برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس این بازی برای ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه بتای بازی در تاریخ 10 ژوئن در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت.

از آپارات دانلود کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ماجراجویی پسر چوبی در تریلر جدید پینکیو و گیرمو دل تورو از نتفلیکس