ماجراجویی پسر چوبی در تریلر جدید پینکیو و گیرمو دل تورو از نتفلیکس

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید انیمیشن پینوکیو منتشر شد. این تریلر در واقع تریلر رسمی انیمیشن پینوکیو است که به تازگی توسط نتفلیکس منتشر شده است و در آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع این انیمیشن استاپ موشن هستیم. انیمیشن پینوکیو گیلرمو دل تورو داستان و روایتی متفاوت از انیمیشن پینوکیو دیزنی دارد و حال و هوای بیشتری به رمان کارلو کلودی دارد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

او مسئولیت اجرای انیمیشن پینوکیو را بر عهده دارد قلبت را بگیرکارگردان برنده اسکار برای Shape of Water که اخیراً فیلم Nightmare Alley را کارگردانی کرده است مارک گوستافسون شده است. دل تورو علاوه بر کارگردانی با پاتریک مک هیل، گریس گریملی و متیو رابینز، همچنین مأمور نوشتن فیلمنامه انیمیشن پینوکیو شد. انیمیشن پینوکیو اقتباسی متفاوت از داستان کارلو کلودیو از ماجراهای پینوکیو است که در آن پینوکیو در ایتالیای فاشیست دهه 1930 جان می گیرد.

نتفلیکس تریلر رسمی جدید پینوکیو را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی پینوکیو در دنیایی خطرناک هستیم.

انیمیشن پینوکیو در تاریخ 9 دسامبر در نتفلیکس پخش خواهد شد.

دانلود از آپارات

گریگوری مان مثل پینوکیو، ایوان مک گرگور در نقش جیمینی کریکت یا کریکت سخنگو، دیوید بردلی به عنوان پدر ژپتو، ران پرلمن مانند مانگیافوکو، تیلدا سوینتون مثل پری با موهای فیروزه ای، کریستوفر والتز در نقش روباه حیله گر، کیت بلانشت در نقش میمون اسپرزاتورا، تیم بلیک نلسون به عنوان مربی، فین ولفهارد مانند لامپویک، جان تورتورو در نقش آقای چری و بورن گورمن در نقش کارابینری بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن پینوکیو حضور دارند.

بخوانید  مایکروسافت در حال اصلاح رابط کاربری Xbox Home است