تریلر جدید Phantom Blade Zero مبارزات و محیط بازی را به نمایش می گذارد

استودیوی S-Game با انتشار یک تریلر 10 دقیقه ای از Phantom Blade Zero، جزئیات نبردها و کاوش در محیط بازی را ارائه می کند.

همراه با افزایش تعداد دموهای مختلف بازی در سبک Souls مانند، Phantom Blade Zero یک تریلر گیم پلی 10 دقیقه ای دریافت کرد. این نسخه ی نمایشی که جزئیات مبارزات و محیط بازی را ارائه می دهد، به طور انحصاری در اختیار IGN Media قرار گرفت.

این ویدیو قسمت های اول بازی را به تصویر می کشد. بخش هایی از آن که در آن آموزش ها و حرکات اولیه نشان داده شده است. سیستم ترکیبی Phantom Blade Zero از طریق یک ویدیو آموزش داده می شود و بازیکنان را تشویق می کند تا حرکات دفاعی و تهاجمی خود را یاد بگیرند و اصلاح کنند. پس از اتمام بخش آموزشی بازی، بازیکنان می توانند وارد مرحله ای پر از دشمنان مختلف شده و با استفاده از تکنیک ها و سلاح های خود آنها را شکست دهند.

استودیوی S-Game پیش از این طی پیش نمایش دیگری از Phantom Blade Zero ضمن صحبت از بازی های مختلف Soulslike به عنوان یک منبع کلی اعلام کرده بود که این استودیو از آثار دیگری مانند Devil May Cry و ژانر Wuxia (سبک فانتزی هنرهای رزمی چینی) دارای حملات روانی است. و آزادانه ایده بگیرید.

Phantom Blade Zero در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شان بین مرگ مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش می دهد و این یک مرگ خوب است