تریلر جدید فیلم The Rogue Prince of Persia با تمرکز بر داستان و سفر در زمان منتشر شد

پیش از انتشار در 27 می 2024، The Rogue Prince of Persia تریلر جدیدی دریافت کرده است که داستان بازی و موضوع سفر در زمان را پوشش می دهد.

استودیو Evil Empire تریلر جدیدی از بازی Roguelike خود The Rogue Prince of Persia منتشر کرده است. پس از تریلر قبلی که جزئیات مبارزات، سلاح‌ها و موارد دیگر بازی را نشان می‌دهد، این بار، ویدیوی جدید بر روی روایت اصلی و نحوه عملکرد سفر در زمان تمرکز می‌کند.

طبق تریلر، شاهزاده یک گوهر کروی کوچک دارد که به او اجازه می دهد در زمان سفر کند. شاهزاده تمام عمرش این سنگ را داشت. اما نمی داند چه کسی آن را به او داده است. شاهزاده همچنین در طول زندگی خود از قدرت سنگ مورد نظر برای تکمیل توانایی های آکروباتیک خود استفاده کرد.

این ویدیو در ادامه موارد دیگر را شرح می دهد. از جمله اینکه ساخرا چگونه شاهزاده را پس از یک برخورد ناگوار با ارتش هون با استفاده از جادوی سیاه نجات داد. داستان بازی در یک سری مراحل مختلف اتفاق می افتد. جایی که بازیکنان سعی می کنند با قوی تر شدن و بهتر شدن در بازی با چالش های سخت تری روبرو شوند.

دانلود از آپارات

بازی از دوره دسترسی اولیه برای بهبود عناصر داستانی استفاده خواهد کرد. دسترسی زودهنگام The Rogue Prince of Persia در تاریخ 27 می 2024 (7 ژوئن 1403) برای رایانه شخصی آغاز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نینتندو می گوید که سوییچ 2 نباید تحت تأثیر کمبود تراشه قرار گیرد