تریلر جدید ربات وحشی تلاش یک ربات برای رستگاری را نشان می دهد

یونیورسال و دریم ورکس تریلر رسمی و جدیدی از فیلم The Wild Robot منتشر کرده اند که حاوی چندین تصویر جدید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن آینده DreamWorks منتشر شد. یونیورسال و دریم ورکس تریلر رسمی و جدید انیمیشن ربات وحشی را منتشر کردند که از طریق آن شاهد تصاویر جذاب بسیاری از اتفاقات این انیمیشن مورد انتظار هستیم. انیمه ربات وحشی تلاش برای آزادی یک ربات سرکش را نشان می دهد که اکنون می خواهد از حیوانات در برابر یک نیروی شیطانی دفاع کند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

همچنین پوستر جدیدی از انیمه The Wild Robot منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر جدید انیمیشن ربات وحشی

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نیگی، کیت کانر، استفانی شاو، مارک همیل، مت پری و وینگ رایمز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشه ربات وحشی هستند. کریس سندرز، کارگردان آثار موفقی چون Lilo & Stitch، How to Train Your Dragon، The Croods و The Call of the Wild، مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن بر اساس رمانی به همین نام نوشته پیتر براون ساخته شده است.

ربات وحشی داستان Razum 7134 را دنبال می کند و در جزیره ای متروک به ساحل می رود. داستان کارتون از آنجا شروع می شود که او محافظ غیرمنتظره غازی یتیم می شود که نامش را برایت بیل می گذارد. آنها با هم برای زنده ماندن در یک محیط سخت تلاش می کنند، اما تنها با کمک یک گروه نزدیک از حیوانات نامتجانس که ابتدا دوستان و سپس خانواده می شوند.

بخوانید  فصل 4 پسران قبل از اولین بازی ژوئن به نقطه عطفی بزرگ می رسد

انیمه ربات وحشی برای اکران در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 اکتبر 1403) برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر