تریلر بسته الحاقی The Elder Scrolls Online Gold Road منتشر شد

استودیوی آنلاین Zenimax تریلر افزونه Gold Road بازی The Elder Scrolls Online را منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که استودیو آنلاین Zenimax تریلر بسته الحاقی Gold Road بازی The Elder Scrolls Online را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. کاربران رایانه های شخصی و مک اکنون می توانند Season of the Gold Road را که در کنار به روز رسانی 42 در دسترس است، تجربه کنند. کاربران ایکس باکس و پلی استیشن نیز باید تا 29 ژوئن 1403 (18 ژوئن 2024) منتظر بمانند تا این باندل اضافی را تجربه کنند.

ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنید

بسته گسترش Gold Road شامل 30 ساعت ماموریت اصلی در منطقه West Weald، یک سیستم نوشتن هیجان انگیز و تاثیرگذار، و یک داستان فراموش نشدنی برای معرفی یک شاهزاده Daedric جدید است. با پیش خرید این بسته الحاقی، بازیکنان بلافاصله مجموعه Welkyndstone Ruins Wolf Set و Welkyndstone Ruins Pup را دریافت می کنند و به محض در دسترس قرار گرفتن، با اقلام دیگری مانند لباس، حیوانات خانگی و یک صندوق جدید پاداش دریافت می کنند.

بازیکنان می‌توانند بسته توسعه Gold Road را جداگانه خریداری کنند یا مجموعه آنلاین The Elder Scrolls را خریداری کنند که شامل تمام فصل‌های قبلی به همراه بازی پایه و بسته الحاقی جدید است. علاوه بر این، امکان دریافت نسخه Deluxe این بسته الحاقی و مجموعه آنلاین Elder Scrolls نیز وجود دارد که پنج جایزه درون بازی از جمله کاردستی West Weald Thrarriker و بسته Skingrad Vedette را در اختیار خریداران قرار می دهد.

منبع

بخوانید  نقد انیمیشن عصر Dragon Age: Absolution | فصل اول
تحریریه مجله بازی یک گیمر