تریلر بازی چند نفره Spider-Man رویارویی با دشمنان را نشان می دهد

تریلر جدیدی از بازی Spider-Man: The Great Web منتشر شد، بازی مبتنی بر سرویس چند نفره که مدتی پیش توسط سونی لغو شد.

پس از هک عظیم Insomniac Games در چند ماه پیش، تقریباً تمامی پروژه های در دست ساخت این استودیو فاش شده اند و ما اطلاعات زیادی در مورد آنها داریم. پس از آن، اطلاعاتی در مورد یک بازی چند نفره مبتنی بر سرویس بر اساس سری Spider-Man به بیرون درز کرد که توسعه آن لغو شد. هم اکنون تریلر جدیدی از این بازی با عنوان Spider-Man: The Great Web به صورت آنلاین منتشر شده است.

این بازی قرار بود یک بازی چند نفره مبتنی بر سرویس برای پنج بازیکن باشد، اما بعداً سونی تولید آن را لغو کرد. تریلر فیلم Spider-Man: The Great Web محصولی زیبا و جذاب را به نمایش می گذارد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همانطور که این تریلر نشان می دهد، بازی قرار بود یک تجربه هیجان انگیز از مبارزه با Sinister Six در شهر نیویورک ارائه دهد و به نظر می رسد در آن از عناصری از چند جهان نیز استفاده خواهد شد. بازیکنان همچنین این گزینه را داشتند که شخصیت های مرد عنکبوتی خود را به هر شکلی که می خواهند شخصی سازی کنند. یوری لوونتال، صداپیشه کاراکتر پیتر پارکر در سری بازی های مرد عنکبوتی مارول او راوی این تریلر است. اما مشخص نیست این اثر از نظر داستانی با آن سریال مرتبط است یا خیر.

Insomniac Games در حال حاضر در حال توسعه Marvel's Wolverine، اسپین آف Spider-Man با تم Venom و Marvel's Spider-Man 3 است.

بخوانید  Helldivers 2 آتش دوستانه را حتی با سلاح های جدید مخرب حفظ می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر