تخفیف کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles – تمام 15 جلد سری IDW را با قیمت 18 دلار دریافت کنید

بین نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و کمئوهای بازی‌های ویدیویی، لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان هستند. هر کجا این روزها. این فرنچایز به عنوان یک کمیک زیرزمینی شروع شد، و اگر به دنبال بازگشت به آن ریشه ها هستید، این پیشنهاد Humble Bundle را نباید از دست داد. این مجموعه عظیمی از داستان‌های TMNT است که همگی فقط با 18 دلار قیمت دارند و شامل یکی از تحسین‌شده‌ترین داستان‌های تاریخ فرنچایز است. این مجموعه شامل تمام 15 جلد از مجموعه کتاب های کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles IDW است. نسخه‌های گالینگور این کتاب‌ها بین 40 تا 60 دلار قیمت دارند و هر کدام حدود 400 صفحه هستند، بنابراین به طرز مسخره‌ای خوبی هستند. حتی نسخه های کتاب الکترونیکی Kindle هر کدام ۲۵ دلار قیمت دارند.

Humble Bundle: Teenage Mutant Ninja Turtles

TMNT: آخرین رونین
TMNT: آخرین رونین

برای دریافت حداقل 18 دلار بپردازید:

  • لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: آخرین رونین
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The IDW Collection، جلد 1-15

برای دریافت حداقل 10 دلار بپردازید:

  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The IDW Collection، جلد 1-6

برای دریافت حداقل 1 دلار بپردازید:

  • Teenage Mutant Ninja Turtles: The IDW Collection Volume 1

شاید تاج جواهر این مجموعه TMNT: The Last Ronin باشد، داستانی تاریک که آخرین بازمانده کوارتت پیتزا خوار را در آینده ای تاریک دنبال می کند. شهر نیویورک به جهنم رفت، یک بازمانده مرگ برادرانش را به طرز وحشتناکی تماشا کرد، و دشمنان جدید ظاهر شدند تا یک کابوس پسا آخرالزمانی ایجاد کنند.

علاوه بر این، همانطور که گفته شد، شما همچنین 15 جلد اول TMNT را از زمانی که IDW Comics شروع به انتشار این مجموعه کرد چندین سال پیش دریافت می کنید. این تعداد بی‌معنی از مجموعه‌های کمیک، تک‌شات و رویداد است که به دلیل اقتباس از فرنچایز با داستان‌های جدید و غافلگیرکننده مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند.

بخوانید  انتخاب برادرزاده مایکل جکسون برای بازی در فیلم زندگینامه ای پادشاه پاپ

مانند بهترین پروژه‌های TMNT، کمیک‌های IDW شخصیت‌ها و ایده‌هایی را از سرتاسر تاریخ فرنچایز بیرون کشیده‌اند، در حالی که ایده‌های جدیدی را برای تکان دادن همه چیز اضافه کرده‌اند. ورودی های بعدی این مجموعه به خصوص خوب هستند. اگر فقط می خواهید آب ها را آزمایش کنید، می توانید جلد اول سری IDW را با قیمت 1 دلار یا شش جلد را با قیمت 10 دلار تهیه کنید.

بخشی از درآمد حاصل از هر فروش به بنیاد Make-A-Wish، یکی از مشهورترین و معتبرترین موسسات خیریه جهان که به آموزش کودکان مبتلا به بیماری های جدی اختصاص دارد، اهدا خواهد شد. طبق معمول با Humble Bundles، می توانید انتخاب کنید که بیشتر بپردازید و درصد کمک مالی خود را که به Humble، Make-A-Wish، و IDW Publishing می رسد، تنظیم کنید.

بسته کمیک Humble’s Teenage Mutant Ninja Turtles تا 15 ژوئن در دسترس خواهد بود. همه کتاب‌های الکترونیکی موجود در این بسته از طریق Kobo، یک کتاب‌خوان محبوب موجود در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها بازخرید می‌شوند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر