تام کروز در فیلم بعدی آلخاندرو جی ایناریتو کارگردان برنده اسکار بازی می کند – گزارش

ددلاین گزارش می دهد که تام کروز ممکن است پروژه بعدی خود را پیدا کرده باشد و به نظر می رسد یک فیلم بدون عنوان آلخاندرو جی ایناریتو باشد. این پروژه اولین تصویر انگلیسی زبان ایناریتو پس از برنده جایزه اسکار The Revenant است که برنده بهترین کارگردانی (دومین فیلم متوالی ایناریتو) و بهترین بازیگر مرد توسط لئوناردو دی کاپریو شد.

این فیلم علاوه بر نوشتن فیلمنامه با سابینا برمن و همچنین اتحاد مجدد با همکاران Birdman الکساندر دینلاریس و نیکلاس جیاکوبون توسط ایناریتو تهیه و کارگردانی خواهد شد. این پروژه همچنین اولین پروژه از بسیاری از پروژه های برادران وارنر است. پس از اینکه اعلام شد او ماه گذشته در یک “مشارکت استراتژیک” به استودیو پیوسته است.

ایده همکاری بین کروز و تیم استودیو برادران وارنر. کمک به توسعه فیلم‌های جدید و اصیل و ارائه این محصولات در سالن‌هایی است که برای پخش طراحی نشده‌اند. این امر همچنین باعث شکسته شدن حرفه کروز به عنوان عضوی از فرنچایزهای tentpole می شود.

تنها در ده سال گذشته، او سه فیلم Mission: Impossible را کارگردانی کرده است، یک فرنچایز شکست خورده که با مومیایی ۲۰۱۷، دنباله ریچر و Top Gun Maverick شروع شد. تنها ناهنجاری در این دوره تولید آمریکایی است. حتی Edge of Tomorrow مورد علاقه طرفداران نیز بر اساس یک مانگا است.

هیچ جزئیات داستانی در دسترس نیست، به جز اینکه این یک داستان اصلی جدید است که توسط ایناریتو نوشته شده است. ددلاین ادامه می‌یابد که چگونه کروز “گرسنه بود تا پروژه بعدی را پیدا کند” و برای ملاقات با کارگردان عجله کرد.

بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر