تاریخ انتشار TopSpin 2K25 با انتشار تریلر جدیدی مشخص شد

بازی شبیه سازی مسابقات تنیس TopSpin 2K25 در سه نسخه و با قیمت نسخه استاندارد 70 دلار برای رایانه های شخصی و کنسول های بازی منتشر خواهد شد.

2 کیلو در ژانویه 2024، بازی جدید این سری به طور رسمی منتشر شد TopSpin از TopSpin 2K25 رونمایی کرد. استودیو Hangar 13 سازنده بازی هایی مانند Mafia 3 مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده دارد. اکنون که بازی را با نمایش تیزری از محتوای مورد انتظار آن یعنی TopSpin 2K25 معرفی کردیم. به صورت کامل همراه با تریلر ارائه شده و تاریخ انتشار آن نیز مشخص شده است. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

TopSpin 2K25 شامل چندین حالت مختلف بازی است که برخی از آنها از دیگر بازی های ورزشی 2K هستند. بخش الهام گرفته شده کاربردی این به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان یک تنیس باز حرفه ای آینده دار بازی کنند که در سراسر جهان سفر می کند و با انجام مسابقاتی مانند مسابقات با تعدادی از رقبای درجه یک رقابت می کند. ویمبلدون، رولان گاروس، آزاد آمریکا و اوپن استرالیا پیشرفت در رتبه بندی جهانی

علاوه بر این، بخش‌های World Tour و 2K Tour نیز به‌عنوان یک بخش چندنفره از بازی ارائه می‌شوند تا بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار دهند و از بازی متقابل روی کنسول و رایانه شخصی پشتیبانی کامل کنند. بازیکنان همچنین می توانند در حالت TopSpin Academy بازی کنند و از طریق آموزش در یک کمپ آموزشی صدا جان مک آیوراسطوره تنیس جهان برای تقویت مهارت های خود در این بازی. شما همچنین می توانید شخصیت خود را با استفاده از آیتم های شخصی سازی ظاهر بازیکن سفارشی کنید MyPlayer خود را بسازید و در بخش های چند نفره به رقابت بپردازید.

بخوانید  شکایت آمازون را به فریب مشتریان برای خرید Prime متهم می کند

گیم پلی زمین بازی در TopSpin 2K25

بخش فهرستی از TopSpin 2K25 همچنین به شما امکان می دهد به عنوان یکی از 25 تنیس باز حرفه ای برتر جهان، از جمله نام های شناخته شده ای مانند راجر فدرر، سرنا ویلیامز، کارلوس آلکاراز، ایگا شویونتک، فرانسیس تیافو و آندره آغاسی آنها را می توان در این لیست مشاهده کرد. همچنین برخی از دوره های بین المللی پیشرو جهان در این بازی وجود دارد که از جمله آنها می توان به Indian Wells، La Caja Magica، Pala Alpitor و Foro Italico اشاره کرد.

این بازی در زمان عرضه در سه نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که نسخه استاندارد آن 60 دلار برای کنسول های نسل قبل و 70 دلار برای کنسول های نسل نهم قیمت دارد. علاوه بر این، نسخه Deluxe این بازی نیز قرار است عرضه شود که قیمت آن 100 دلار است و علاوه بر خود بازی پایه، شامل چند امتیاز ویژه در بازی مانند آیتم های ظاهری خاص، ارز درون بازی و بهبود یافته است. مهارت برای بازیکنان بازیکنان در بخش MyPlayer. خریداران این نسخه نیز می توانند سه روز قبل از دیگران بازی را امتحان کنند.

نسخه های مختلف TopSpin 2K25

در نهایت نسخه Grand Slam بازی گران ترین نسخه است که علاوه بر بسته قهرمانان گرند اسلم است. مشمول راکت قهرمانی و سرویس قهرمان هشت آیتم ویژه و عملکرد All Access Pass را در اختیار بازیکنان قرار می دهد که به مدت 6 فصل پس از راه اندازی بازی، مجوز مرکز دادگاه را برای آنها فراهم می کند. این نسخه نیز 120 دلار قیمت دارد.

سرنا ویلیامز و راجر فدرر به عنوان ستاره های جلد نسخه های استاندارد و گرند اسلم این بازی و روی جلد نسخه دلوکس انتخاب شدند. همچنین کارلوس آلکاراز بازی می کند، ایجا شاونتیک و فرانسیس تیافو حضور دارد.

بخوانید  The Fanatical Winter Sale با هزاران معامله بازی رایانه شخصی به صورت زنده در دسترس است

TopSpin 2K25 قرار است در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 می 1403) برای پلی استیشن 5 منتشر شود.، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس | Xbox Series S و کامپیوتر ارائه خواهد شد Hangar 13 در حال حاضر در حال کار بر روی قسمت بعدی بازی مافیایی است که احتمالاً در سیسیل اتفاق می‌افتد و ظلم‌های خانواده Don Salieri در اواخر قرن بیستم را به تصویر می‌کشد. ظاهرا این بازی شباهت زیادی به دو نسخه اول مافیا دارد و بیشتر خطی خواهد بود. آگهی های شغلی Hangar 13 نیز نشان می دهد که این نسخه با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر