تاریخ انتشار انیمیشن Tomb Raider با انتشار تریلر اعلام شد

نتفلیکس با انتشار تریلر تاریخ انتشار انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را تایید و اعلام کرد.

بهمن 99 بود نتفلیکس و لجندری از همکاری برای ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس سری بازی Tomb Raider خبر دادند. حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونبالاخره تاریخ انتشار انیمه Tome Reader مشخص شد. امروز نتفلیکس تریلر جدیدی از Tomb Raider: The Legend of Lara Croft منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن هستیم.

در این ارائه بخشی از اتفاقات کارتون Tomb Raider تا ماجراجویی جدید لارا کرافت به نمایش در می آید و در پایان مشخص شد که انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft در تاریخ 10 اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد. ، 2024 (19 اکتبر 1403). در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

انیمیشن Tomb Raider داستان ها و ماجراجویی های لارا کرافت را پس از وقایع سه گانه Tomb Raider ساخته شده توسط Crystal Dynamics ادامه خواهد داد. این سه گانه با اکران Shadow of the Tomb Raider در سال 2018 به پایان رسید. تاشا هاو، نویسنده The Witcher: Blood Origin، در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider است و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود.

Tomb Raider: The Legend of Lara Croft توسط استودیوی انیمیشن پاورهاوس، خالق Castlevania و Blood of Zeus تولید و از نتفلیکس پخش خواهد شد. هیلی آتول در نقش لارا کرافت، الن مالدونادو و ارل بایلن از جمله صداپیشگان Tomb Raider هستند. سریال Tomb Raider از فیبی والر-بریج، خالق Fleabag و نویسنده فصل اول Killing Eve، برای آمازون در حال توسعه است.

بخوانید  با هکرهای پشت پروژه Resident Evil 4 HD آشنا شوید که ساخت آن 8 سال طول کشید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر