تاریخ افشای LEGO Horizon Adventures فاش شد

یک افشاگر ادعا می کند که LEGO Horizon Adventures در جشنواره بازی تابستانی معرفی خواهد شد.

بازی Summer Gamefest به زودی در راه است، و تاکنون شرکت Metaphor: ReFantazio، Monster Hunter Wilds و Skate در این رویداد دو ساعته تایید شده است. یک مشاور باهوش اخیراً ادعا کرده است که سونی جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های شخص اول پلی‌استیشن خود در Summer Game Fest به اشتراک می‌گذارد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که ظاهرا برنامه سونی برای این رویداد فاش شده است.

چندی پیش، افشاگری به نام Kurakasis اعلام کرد که سونی در حال توسعه یک بازی لگو از سری Gorilla Games Horizon Studio است که با نام LEGO Horizon Adventures منتشر خواهد شد. همانطور که Billbil-Kun، یک افشاگر محبوب در گزارشی جدید ادعا کرد، طرفداران باید انتظار داشته باشند که این بازی در رویداد Summer Game Fest معرفی شود. این بازی به وضوح یک تجربه ماجراجویی است که می توان آن را به صورت فردی یا مشارکتی تجربه کرد.

جالب اینجاست که Bilbil-Kahn گفته است که بازی LEGO Horizon Adventures به طور همزمان برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر می شود و از قابلیت cross-play پشتیبانی می کند. ظاهرا برای تجربه این بازی بر روی کامپیوتر به یک اکانت PSN نیاز است. بنابراین خبری از فروش این بازی ویدیویی در بیش از 170 کشور در استیم نخواهد بود. اگرچه زمان انتشار مشخص نیست، اما به نظر می رسد نسخه استاندارد و دلوکس مدت کوتاهی پس از معرفی بازی، برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

بخوانید  تریلر فیلم سرزمین موعود; میکلسن من با تهدید روبرو می شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر