بیگانه: تریلر رومولوس فریادهای بی‌صدا وحشتناک را برمی‌گرداند

در نهایت، همه ما می‌توانیم از یک آغوش خوب استفاده کنیم… اما نه از یک آغوش باز. فیلم آینده، بیگانه: رومولوس، درست به موقع برای چهل و پنجمین سالگرد امسال، این فرنچایز را به ریشه های ترسناک خود باز می گرداند. و تریلر جدید Romulus نشان می دهد که چه چیزی آخرین قربانیان را به مدار xenomorph ها می آورد. این بچه ها واقعاً معتقدند که می توانند با غارت کشتی دیگران از زندگی ناامید خود فرار کنند. اما تنها چیزی که آنها کشف خواهند کرد مرگ شخص دیگری است … که می تواند پایان آنها نیز باشد.

همانطور که در تیزر قبلی، این چهره‌هاگرها هستند که در تریلر بیشتر از همه می‌ترسند، زیرا خود را به حداقل دو نفر از نوجوانان این فیلم مستقل متصل می‌کنند. حتی یک لحظه پرتنش در اوایل تریلر وجود دارد که در آن یکی از قربانیان نمای واضح و شگفت‌انگیزی از بیگانه‌ای که در شرف ترکیدن از سینه‌اش است می‌بیند. وقتی خدمه شروع به جیغ زدن می کنند، دیگر خیلی دیر شده است.

داستان در دهه‌های بین بیگانه و بیگانه اتفاق می‌افتد و واضح است که هجوم بیگانه‌مورف‌ها بسیار بیشتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد رایج است. کیلی اسپانی بازیگر نقش راین کارادین، دیوید جانسون در نقش اندی، آرچی رنو در نقش تایلر و ایزابلا مرسده در نقش کی را رهبری می‌کند. اسپایک فیرن و آیلین وو نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فده آلوارز این فیلم را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را به همراه رودو سایاگس نوشته است. Alien: Romulus در 16 آگوست اکران می شود.

بخوانید  تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در رویداد جدید Xbox اعلام شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر