بیش از 50 کتاب استیون کینگ: یکی بخرید، یکی را با 50 درصد تخفیف در این هفته دریافت کنید

زمان بسیار خوبی برای تهیه کتاب برای تابستان است زیرا Target یک خرید هنگفت دارد، یکی را با 50 درصد تخفیف دریافت کنید. این کاتالوگ شامل مواردی بیش از کتاب است و به شما این فرصت را می دهد که بازی های ویدئویی، پازل ها، بازی های رومیزی یا تقریباً هر چیزی را که در لیست آرزوهایتان است، با هم ترکیب کنید. و اگر از طرفداران استفن کینگ هستید، فروش فرصت خوبی برای گسترش مجموعه شماست. تقریباً تمام کتاب‌های نویسنده افسانه‌ای ترسناک با تخفیف 50 درصدی B1G1 موجود است.

برای استفاده از این پیشنهاد، باید عضو حلقه هدف باشید. ثبت نام کاملا رایگان است و تنها چند دقیقه طول می کشد. پس از عضویت، به سادگی دو مورد واجد شرایط را به سبد خرید خود اضافه کنید. کالای ارزانتر از این دو به طور خودکار تخفیف دریافت می کند.

اگر قصد دارید مجموعه نمادین (و طولانی مدت) برج تاریک کینگ را بخوانید، مجموعه جعبه 8 کتابی The Dark Tower (جلد شومیز) را در نظر بگیرید، زیرا بخشی از رویداد B1G1 است. قیمت نیز 60 دلار کاهش یافته است، و آن را به راهی مقرون به صرفه برای تجربه کل حماسه تبدیل می کند. همچنین می‌توانید The Dark Tower: Beginnings Omnibus را با قیمت 70 دلار (100 دلار) به فروش برسانید، که یک رمان گرافیکی بازگویی داستان محبوب است. می‌توانید این دو را با هم جفت کنید، سپس The Gunslinger و Drawing of the Three omnibuses را به عنوان دومین معامله B1G1 با 50 درصد تخفیف بگیرید. در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد: می توانید در این هفته هر چند بار که بخواهید از این پیشنهاد استفاده کنید.

بخوانید  اختلاف برای اخراج 17 درصد از کارکنانش
مجموعه جعبه برج تاریک
مجموعه جعبه برج تاریک

از دیگر نکات برجسته تخفیف 50 درصدی B1G1 می‌توان به جدیدترین کتاب کینگ، هالی، کلاسیک پسا آخرالزمانی The Stand، و دو تا از بهترین رمان‌های ترسناک 50 سال اخیر: The Shining and It اشاره کرد.

بسیاری از مجموعه‌های داستان کوتاه کینگ نیز در این فروش عرضه می‌شوند، از جمله شما آن را تیره‌تر دوست دارید (جلد سخت)، مجموعه‌ای از 12 داستان که در ماه می منتشر شد.

تقریباً همه چیزهایی که King در حال حاضر در Target به فروش می رسد، و شما بهترین معاملات را در زیر خواهید یافت. برای معاملات بیشتر کتاب، مجموعه ما از بهترین جعبه‌های موجود در فروش Target را بررسی کنید. به عنوان یادآوری، می‌توانید آیتم‌هایی را از دسته‌های مختلف انتخاب کنید، بنابراین حتماً نگاهی به لیست ما از بهترین بازی‌های ویدیویی در فروش هدف بیندازید.

B1G1: 50٪ تخفیف برای کتاب های استفن کینگ در Target

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر