محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
Resident Evil 4 Remake یک بازی زیبا است، اما می تواند بهتر باشد، زیرا با تعدادی از مشکلات فنی در ماه مارس عرضه شد. پس از چند اصلاح و به روز رسانی، کپکام موفق شد تعدادی از مشکلات فنی را که باعث ایجاد مشکل در بازسازی شده بود، برطرف کند، اما به گفته تحلیلگران Digital Foundry هنوز جای پیشرفت وجود دارد.
سایر اصلاحات اعمال شده شامل جایگزینی انعکاسهای با رزولوشن پایین با نقشههای مکعبی یا بازتابهای ردیابی پرتو بسته به شرایط، نرخ فریم بهبود یافته در Xbox Series X و عملکرد ثابتتر در Xbox Series S. مشکلات ناحیه در Xbox Series X مرده است | S نیز حل شده است و باعث می شود بازی در حال حاضر بسیار پاسخگوتر باشد.
Digital Foundry توضیح داد: «شاید Capcom باید رویکرد خود را در اینجا تجدید نظر کند. “RE Village تصویر تمیزتری بر روی کنسولها نسبت به نسخه بازسازی شده RE4 داشت، در حالی که هنوز دارای یک دنیای شاخ و برگ نسبتاً غنی بود. شاید حرکت به سمت یک راهحل شطرنجی کمتر تهاجمی یا یک رویکرد وضوح بومی با تعداد پیکسل کمتر برای این عنوان مناسبتر باشد. “
DLC The Mercenaries بازی Resident Evil 4 در حال حاضر به صورت رایگان بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس است، اما این به روز رسانی یک ویژگی غیرمنتظره در قالب ریزتراکنش ها را نیز اضافه کرد. این بلیطهای ارتقاء ۳ دلاری که کاملاً اختیاری هستند به بازیکنان این امکان را میدهند تا هر سلاحی را در زرادخانه خود ارتقا دهند.
Digital Foundry نتیجه گرفت: «با در نظر گرفتن همه چیز، Resident Evil 4 از زمان عرضه بسیار بهبود یافته است، اما مناطق زیادی وجود دارد که هنوز نیاز به توجه دارند. موهای مبتنی بر فتیله هنوز بهطور عجیبی بدتر از موهای پیشفرض مبتنی بر نقشه به نظر میرسند؛ ردیابی اشعه کاملاً محدود و وضوح پایین است، در حالی که طیف گستردهای از گزینههای بصری برای پیمایش در کنسولهای پریمیوم وجود دارد. با این حال، بازی از زمان عرضه بهبود یافته است. کد و مشکلات کلیدی بازی حداقل تا حدی برطرف شده است.”
در یک نقص فنی جدید، Digital Foundry توضیح داد که بهروزرسانی اخیر Resident Evil 4 1.004 بازی را بیشتر بهبود بخشیده و چندین مشکل عملکرد را در رایانه شخصی و کنسول برطرف کرده است. همه این اصلاحات به طور یکسان در همه پلتفرم ها اعمال نشدند، زیرا Digital Foundry اشاره کرد که وضوح تصویر کلی در PS5 در مقایسه با کنسول های Xbox Series X بهتر است | S، که در مقایسه با نسخههای راهاندازی آنها بدتر به نظر میرسند، زیرا اساساً بیشتر از نام مستعار استفاده میکنند.