صداپیشگان دی سی و جیمز گان Creature Commandos را شناسایی کنید

علاوه بر این، شان گان برای صداپیشگی شخصیت Weasel در این انیمیشن بازخواهد گشت و علاوه بر آن صداگذاری GI Robot را نیز بر عهده دارد. علاوه بر گان، استیو ایگی دوباره در نقش جان اکونومیست و ویولا دیویس آمانادا والر در فیلم کماندوهای مخلوق بازی خواهد کرد. جیمز گان نگارش فیلمنامه تمامی قسمت های این مجموعه انیمه را بر عهده دارد و بر روی گروهی از اعضا در قالب هیولا تمرکز دارد و سریال Creature Commandos با درجه بندی بزرگسالان ساخته خواهد شد.

چندی پیش، DC Films یک سریال انیمیشنی بر اساس کمیک Creature Commandos را تایید و معرفی کرد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونلیست صداپیشگان این انیمیشن سریالی مشخص و معرفی شد. به گزارش کولایدر، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ پدر، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین، ایندیرا وارما در نقش عروس، ماریا باکالووا در نقش پرنسس ایلانا راستوویچ، زویی چائو در نقش نینا مازورسکی و آلن تودیک در نقش دکتر فسفر. بازیگران انیمیشن Creature Commandos.

لیست صداپیشگان انیمیشن برادران وارنر و دی سی بازی Creature Commandos که توسط جیمز گان ساخته شده است رونمایی شد که در آن نام های جالبی را می بینیم.

مقاله مرتبط:

اعضای گروه انیمیشن Creature Commandos

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد، حضور فرانک گریلو و دیوید هاربر در انیمیشن کماندوهای موجودات و دنیای دی سی است که پیش از این در دنیای سینمایی مارول حضور داشته اند. گریلو در نقش Crossbones در MCU بازی کرد و کارش به پایان رسید. در مقابل، هاربر در فیلم Black Widow نقش نگهبان قرمز را بازی کرد و ما شاهد بازگشت او در Thunderbolts خواهیم بود.

بخوانید  تایید رسمی سریال جدید Game of Thrones بر اساس Dunk and Egg Story

انیمه Creature Commandos قرار است در 7 قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود و این مجموعه انیمه بخشی از فصل اول دنیای سینمایی جدید دی سی به نام خدایان و هیولاها است که قرار است نقش مهمی در آینده این سریال ها گفته می شود یکی از شخصیت های گروه انیمیشن Creature Commandos در سریال Waller نیز حضور دارد.