بهترین بازی ورزشی 2023 از دیدگاه زومجی + نتیجه نظرسنجی


در سال 2023 بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای مختلفی را دیده‌ایم که از بین آنها بهترین‌ها را در یک گیمر برای شما انتخاب کرده‌ایم.

یکی از ژانرهای پرطرفدار بازی های ویدیویی، ورزش است که همیشه طرفداران خاص خود را در میان جامعه کاربران داشته است. بازی هایی که حاوی خشونت بیشتر یا داستانی معنادار هستند، هدف اصلی آنها سرگرم کردن و به چالش کشیدن مخاطب است. از ورزش های توپی مانند فوتبال و بسکتبال گرفته تا تجربه های رانندگی و غیره، همه به این دسته از بازی ها تعلق دارند و تجربه هر یک از آنها به خصوص در حالت چند نفره می تواند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد.

از این رو هر ساله شاهد عرضه بازی های ورزشی مختلف از استودیوهای مختلف بازی هستیم که هر کدام تجربه ای به یاد ماندنی را برای بازیکنان رقم می زند. بازی هایی که بسیاری از بازیکنان با هدف احساس اوج رقابتی به سراغ آن می روند و معمولا کار خود را در افزایش سطح آدرنالین مخاطب به خوبی انجام می دهند. در سال 2023، مانند هر سال، شاهد عرضه چند بازی خوب در سبک ورزشی بودیم که اکثر آنها در واقع نسخه های جدید یک مجموعه قدیمی بودند که قبلاً نام آنها را شنیده بودیم. از انتشار جدیدترین بازی از سری محبوب Forza Motorsport تا انتشار جدیدترین نسخه از سری بازی های بسکتبال NBA 2K، در اینجا برخی از بازی های موجود در این لیست را مشاهده می کنید. پس با ما همراه باشید تا لیست پنج بازی برتر ورزشی سال 2023 را با هم مرور کنیم. بازی های زیر بر اساس رای اعضای تحریریه یک گیمر رتبه بندی شده اند.

Cars in Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged

5- بازی Hot Wheels Unleashed 2: توربوشارژ

اولین بازی این لیست به آخرین نسخه از سری بازی های رانندگی Hot Wheels اختصاص دارد که شاید کمتر انتظار داشتیم تا این حد سرگرم کننده و خوش ساخت باشد. در بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged مانند نسخه قبلی، بازیکنان کنترل ماشین‌های مجموعه Hot Wheels را در دست می‌گیرند که باید در مسیرهای مینیاتوری در مناطق مختلف با دیگر بازیکنان رقابت کنند. در واقع، دوره های بازی در محیط هایی مانند حیاط خلوت، زمین مینی گلف، موزه و اتاق غذاخوری پمپ بنزین طراحی می شوند که هر کدام تجربه متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. البته بازیکنان می توانند از طریق قسمت Track Room مسیرهای مورد علاقه خود را طراحی کرده و به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

از جمله موارد دیگری که در نسخه توربوشارژ اضافه شده است، دو خانواده جدید از وسایل نقلیه، از جمله موتور سیکلت و ATVهای چهار چرخ است. این بازی در زمان انتشار شامل 130 وسیله نقلیه منحصر به فرد در 6 دسته مختلف در دسترس بازیکنان بود. بازیکنان می توانند با استفاده از ویرایشگر بازی ظاهر وسایل نقلیه را به دلخواه شخصی سازی کنند و با کسب امتیاز مهارت بیشتر، وسایل نقلیه خود را ارتقا داده و عملکرد خود را بهبود بخشند. این بازی از همه نظر یک محصول کامل به حساب می آید و علاوه بر حالت های مختلف بازی، بازیکنان می توانند از تجربه داستان آن نیز لذت ببرند. Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged پس از عرضه با واکنش بسیار مثبت منتقدان مواجه شد و به سرعت توانست نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و از این رو بدون شک می توان آن را یکی از بهترین بازی های ورزشی سال دانست.

بخوانید  کارگردان هنری God of War Ragnarok در حال ترک سانتا مونیکا

سه ماشین فرمول 1 در بازی F1 23

4- بازی F1 23

بازی بعدی این لیست به طرفداران فرمول 1 اختصاص دارد. مجموعه بازی های فرمول 1 استودیو الکترونیک آرتز به خصوص در سال های اخیر تجربه ای مفرح و لذت بخش را برای طرفداران این سبک که روحیه خاصی نیز دارند فراهم کرده است. در نسخه F1 23 شاهد بازگشت حالت داستانی بازی به نام Braking Point 2 هستیم که پیش از این در نسخه F1 2021 معرفی شده بود و در آن می توان ماجراجویی های شخصیت های اصلی را دنبال کرد. F1 23 شاهد تغییرات قابل توجهی در بخش فیزیک رانندگی بود و از سوی دیگر سازندگان تجربه ای بسیار شبیه به مسابقات واقعی فرمول 1 را در دپارتمان رابط کاربری در برابر مخاطبان ارائه کردند. در آیکون پک های بازی نیز شاهد حضور رانندگان افسانه ای فرمول 1 مانند نایجل منسل قهرمان جهان در سال 1992 هستیم که تجربه رانندگی او در این رقابت نفس گیر می تواند بسیار جذاب باشد.

بخش F1 World بازی اکنون بخش F1 Life را که در نسخه F1 2022 شاهد بودیم گسترش داده است و همه حالت های بازی از جمله تابلوهای امتیازات، مسابقات ورزشی الکترونیکی و حالت های آفلاین و آنلاین را گرد هم آورده است. شما می توانید خودروی خود را در F1 World با قطعات جدید ارتقا دهید و اعضای جدید را به تیم فنی خود اضافه کنید. علاوه بر این موارد، سازندگان مسیرهای جدید و معروف زیادی از دنیای مسابقات فرمول 1 را در بازی گنجانده اند تا بتوان F1 23 را در سبک خود اثری کامل دانست و تجربه ای بی نقص را برای علاقه مندان به این رقابت رقم زد. سلسله.

کوبی برایانت در NBA 2K24

3- بازی NBA 2K24

تنها اقدام ورزشی بدون رانندگی در این لیست آخرین نسخه از سری محبوب NBA 2K است که علاقه مندان بسکتبال می توانند از آن لذت ببرند. همانطور که می دانید استودیو 2K هر ساله نسخه جدیدی از مجموعه NBA 2K را منتشر می کند که مخاطبان اصلی آن طرفداران بسکتبال هستند. بازی هایی که همیشه از نظر گیم پلی و گرافیک فنی بالاتر از سایر بازی های ورزشی بوده اند و این روند در هر نسخه نسبت به گذشته رو به بهبود است. حال در نسخه جدید این سری سازندگان سعی کرده اند با بهبود ویژگی های نسخه قبلی و افزودن المان های جدید گیم پلی به روند سری ادامه دهند.

بخوانید  منوی مخفی کاری Metal Gear Solid Delta: Snake Eater فاش شد

در این نسخه شاهد بازگشت چهره کوبی برایانت افسانه ای بر روی کاور اصلی و تبلیغاتی بازی هستیم.بنابراین در قسمت MAMBA MOMENTS بازی می توانید برخی از به یاد ماندنی ترین حرکات این بازیکن افسانه ای و این را بازسازی کنید. زمان شاهد عملکرد این بسکتبالیست تاریخی از نزدیک باشید. یکی دیگر از ویژگی های بازی قسمت MyTEAM است که در طی آن بازیکنان می توانند با استفاده از کارت های مختلف بهترین بازیکنان قدیمی و جدید تیم خود را جمع آوری کنند. علاوه بر بخش MyTeam، می توانید بازیکن خود را در قسمت MyPlayer ایجاد کنید و به مرور زمان او را مانند یک اسطوره به دنیای NBA معرفی کنید. شاید بزرگترین مشکل بازی، حضور چشمگیر آیتم های خرید درون برنامه ای باشد که در سال های اخیر به بخشی جدایی ناپذیر از این سری تبدیل شده اند و با کنار گذاشتن این قسمت از بازی، تجربه NBA 2K24 بدون شک می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سفرها باشد. این سریال در سال های اخیر تبدیل شده است.

ماشین نارنجی در Crew Motorfest

2- بازی The Crew Motorfest

در سال 2014 استودیو یوبی سافت برای اولین بار با انتشار بازی The Crew گامی جدی در زمینه ساخت بازی های رانندگی و ورزشی برداشت و موفق شد محصولی نسبتا سرگرم کننده را عرضه کند. یوبی سافت پس از جلب نظر مثبت بازیکنان، نسخه دوم این بازی را منتشر کرد که نسبت به نسخه قبلی کیفیت بهتری داشت. البته بالاخره در اواخر سال 2023 بود که نسخه جدیدی از این سری با نام The Crew Motorfest منتشر شد که می توان آن را بهترین نسخه این سری دانست. اثری که هم از نظر گیم پلی و محتوا و هم از لحاظ بصری می توان آن را یکی از بهترین بازی های سبک ورزشی و رانندگی سال 2023 دانست.

وقایع بازی در نسخه کوچک جزیره اوآهو در ایالت هاوایی رخ می دهد و با فضایی مشابه با سری Forza Horizon شما قادر خواهید بود با شرکت در جشنواره ای با خلبانان دیگر رقابت کنید و رویدادهای مختلف یکی از اصلی ترین و محبوب ترین حالت های بازی Grand Race نام دارد که در آن 28 بازیکن در طی یک مسابقه تقریبا 10 دقیقه ای سه دور مسابقه ای را در سه بخش انجام می دهند. به طور کلی با توجه به پیشرفت های چشمگیر این نسخه نسبت به بازی های قبلی سری Crew، این بازی نظر مثبت بسیاری از منتقدان و کاربران را در سبک رانندگی به خود جلب کرده است و به همین دلیل است که ما در یک گیمر آن را در رتبه دوم قرار داده ایم. رتبه بندی بهترین بازی های ورزشی 2023. .

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال Doom Patrol

مسابقه ماشین در بازی Forza Motorsport

1- بازی Forza Motorsport

در سال 2005 بود که اولین نسخه از سری Forza Motorsport به عنوان یک بازی رانندگی جدید در میان دیگر آثار این سبک وارد عرصه بازی های ویدیویی شد. اثری تولید شده توسط استودیو Turn 10 که از همان ابتدا نظر عموم و منتقدان را به خود جلب کرد و با هر نسخه روند موفقیت خود را ادامه داد. آخرین نسخه از این سری با همان نام نسخه اول در سال 2023 به صورت عمومی عرضه شد که تجربه ای مدرن از این بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.Forza Motorsport در واقع یک شبیه ساز رانندگی است که شما را با بیش از 500 به مدارها می برد. اتومبیل ها و 800 ارتقاء مختلف و از شما می خواهد که مسابقات رانندگی واقعی آن را لمس کنید.

این بازی از هر نظر محصولی با تکنولوژی روز به حساب می آید که از جمله آن ها می توان به ردیابی مجدد همزمان، سیستم آب و هوای پویا، قابلیت کثیف شدن و آسیب دیدن و محو شدن لاستیک ها در طول مسابقه اشاره کرد. البته در کنار عناصر ذکر شده، نمی توان جلوه های بصری، سیستم نورپردازی و گیم پلی فوق العاده بازی را نادیده گرفت که همگی باعث شدند این بازی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال 2023 از نظر ما انتخاب شود. در یک گیمر همانطور که گفته شد Forza Motorsport یک بازی کامل شبیه سازی مسابقه ای است و اگر علاوه بر تجربه رانندگی به فعالیت هایی مانند تیونینگ، سفارشی سازی و ارتقای ماشین خود علاقه دارید، این بازی را از دست ندهید.

در نهایت در بین تمامی بازی های این سبک ها در سال 2023، بازی Forza Motorsport توانست عنوان بهترین بازی مسابقه ای/ورزشی سال را از نظر یک گیمر دریافت کند. حالا نوبت شماست که از طریق فرم نظرسنجی زیر بهترین بازی خود را در این سبک انتخاب کنید. رای گیری روز پنجشنبه 28 دی ماه تا ساعت 18:55 باز و نتیجه ساعت 19 همان روز اعلام می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر