با پیش‌سفارش لپ‌تاپ Galaxy Edge4، یک تلویزیون 50 اینچی 4K سامسونگ دریافت کنید

Galaxy Book4 Edge در تاریخ عرضه شد 18 ژوئنو پیش‌سفارش لپ‌تاپ جدید شیک اکنون در ویترین فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس است. به نظر می‌رسد که افزودنی بسیار خوبی برای لپ‌تاپ‌های سامسونگ است که طراحی باریک، پشتیبانی از Galaxy AI و صفحه نمایش AMOLED پر جنب و جوش را ارائه می‌کند. سامسونگ یک جایزه فوق العاده برای پیش خرید ارائه می دهد با لپ تاپ آینده Galaxy: یک تلویزیون 50 اینچی 4K UHD رایگان به ارزش 380 دلار. این احتمالاً بهترین جایزه پیش‌سفارشی است که تا به حال برای لپ‌تاپ دیده‌ایم. بنابراین اگر به گلکسی بوک 4 اج علاقه مند هستید، مطمئناً ارزش دارد که نگاه دقیق تری داشته باشید. و در حالی که کتاب4 را بررسی می کنید، حتماً رویداد فروش Discover Samsung را که در تمام هفته برگزار می شود، بررسی کنید.

یکی از بزرگترین نقاط فروش Book4 Edge طراحی آن است. وزن مدل 14 اینچی کمتر از سه پوند و ضخامت آن کمتر از نیم اینچ است که باعث می شود قبل از رفتن به محل کار به راحتی داخل کوله پشتی یا چمدان قرار دهید.

استفاده از این پیشنهاد فعلی ساده است. به سادگی Galaxy Book4 Edge خود را شخصی سازی کنید، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا تلویزیون 50 اینچی سامسونگ کریستال UHD 4K به طور خودکار از این روش پیروی کند.

این تلویزیون که به طور منظم 380 دلار قیمت دارد، یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های سامسونگ است، اما همچنان به برخی از ویژگی های عالی مجهز است. همراه با وضوح 4K، از فناوری Motion Xcelerator برای کاهش تاخیر و تاری استفاده می کند. و با پشتیبانی از HDR، هیچ مشکلی برای بازتولید طیف گسترده ای از رنگ ها وجود نخواهد داشت.

علاوه بر تلویزیون رایگان، سامسونگ در هنگام معامله با دستگاه های قدیمی خود تا سقف 535 دلار اعتبار ارائه می دهد. با خرید و فروش آیفون 15 پرو مکس بیشترین سود را خواهید برد، اما همچنان با آیفون 14 پرو 345 دلار و با گلکسی اس 23 اولترا 5 جی 395 دلار صرفه جویی خواهید کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر