با این بسته‌های ساده، Pathfinder و Talisman را به کتابخانه رومیزی مجازی خود اضافه کنید

امروزه انجام بازی های رومیزی در اینترنت آسان تر از همیشه شده است. نه تنها پلتفرم‌های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند شب‌های بازی مجازی را برنامه‌ریزی، سازماندهی و میزبانی کنید، بلکه نسخه‌های دیجیتالی بسیاری از بازی‌های رومیزی و رومیزی محبوب نیز در Steam موجود است – و در حال حاضر، می‌توانید دو تا از بهترین رومیزی‌های فانتزی را اضافه کنید. بازی‌ها به مجموعه مجازی شما با بسته‌های جدید Humble برای Pathfinder 2E و Talisman.

Pathfinder 2E
Pathfinder 2E

اولین مورد از این پیشنهادات با زمان محدود Pathfinder’s Finest 2E Fantasy Grounds Experience Pack است. بسته کامل 30 دلاری شامل مجوز مادام العمر برای موتور رومیزی مجازی Fantasy Grounds Unity و همچنین یک دوره آزمایشی سه ماهه برای اشتراک Fantasy Ground Unity Ultimate است که به شما امکان می دهد بازی ها را برای کاربرانی که نرم افزار ندارند میزبانی کنید. به همراه نرم افزار، شما همچنین نسخه های مجازی از ده ها کتاب قوانین Pathfinder 2E و ماژول های ماجراجویی و حتی چند کارت بازی را دریافت می کنید که می توانید برای جلسات دیجیتال خود از آنها استفاده کنید. این یک ارزش عظیم 737 دلاری است که فقط با 30 دلار انجام می شود. تمام مواد موجود در بسته با Fantasy Grounds Unity سازگار است.

اگر بسته کامل را نمی‌خواهید، گزینه‌های کوچک‌تری وجود دارند که هزینه کمتری دارند. بسته 10 دلاری شامل جعبه دیجیتال مبتدی Pathfinder 2E، دو ماژول ماجراجویی و سه نقشه است. ردیف 20 دلاری 11 کتاب و کارت اضافه می کند، از جمله کتاب قوانین Pathfinder 2E Core. هر دوی این گزینه‌های ارزان‌تر شامل دوره آزمایشی سه ماهه Fantasy Ground Unity Ultimate نیز می‌شوند (مجوز استاندارد فقط در طرح 30 دلاری گنجانده شده است).

بخوانید  تاثیر فناوری DirectStorage 10% بر نرخ فریم Forspoken

Pathfinder’s Finest 2E Fantasy Grounds Experience Pack تا 17 ژوئن در دسترس است.


طلسم: نسخه دیجیتال
طلسم: نسخه دیجیتال

دیگر ست رومیزی دیجیتال Humble برای نسخه های Steam بازی رومیزی محبوب Talisman است. در حالی که بازی پایه Taliman: Digital Edition برای دانلود در Steam رایگان است، می‌توانید 49 بسته الحاقی را با تنها 10 دلار با Humble’s Talisman: The Complete Collection Returns Bundle دریافت کنید. علاوه بر محتوای نسخه دیجیتال، این باندل شامل بازی مستقل Talisman: Origins نیز می‌شود که شامل قوانین اصلاح‌شده و کمپین‌های تک‌نفره، و همچنین سه بسته DLC Talisman: Origins است که داستان‌های بیشتری را برای دنبال کردن اضافه می‌کند. ارزش کل بسته 162 دلار برای تنها 10 دلار است. تا 7 ژوئن موجود است.

شایان ذکر است که Talisman: Digital Edition و Talisman: Origins بر اساس نسخه چهارم این بازی تخته ای ساخته شده اند، اما نسخه پنجم جدید اواخر امسال از Avalon Hill متعلق به Hasbro در راه است. نسخه جدید دارای آثار هنری کاملاً جدید و قوانین بازنگری شده است. می توانید نسخه پنجم Talisman را با قیمت 60 دلار در آمازون پیش خرید کنید. نسخه دیجیتالی Talisman Fifth Edition نیز در جریان پخش زنده Warhammer Skulls 2024 در 23 می اعلام شد، اگرچه تاریخ انتشار آن تایید نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر