بازی Octopath Traveler برای تمامی کنسول ها منتشر شده است

Square Enix به طور همزمان Octopath Traveler را برای PlayStation و Octopath Traveler 2 را برای Xbox منتشر کرد.

Square Enix سال گذشته Octopath Traveler 2 را معرفی کرد در سال 2024 برای Xbox One، Xbox Series Xbox Series S و Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود و شایعات حاکی از عرضه آن در این ماه است. همچنین با توجه به رده بندی های سنی در تایوان، به نظر می رسد بالاخره نسخه اول این بازی برای پلی استیشن منتشر شود. اکنون بدون اعلام قبلی، هر دو بازی برای کنسول ها عرضه شده اند.

Octopath Traveler هم اکنون در فروشگاه پلی استیشن برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است 59.99 دلار ارائه شده است. Octopath Traveler 2 همچنین در فروشگاه Xbox برای Xbox One و Xbox Series موجود است کاربران Game Pass نیز می توانند این بازی را به صورت رایگان امتحان کنند. علاوه بر این، باندل Square Enix شامل هر دو بازی است برای 74.99 دلار این بازی در فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو ای شاپ و استیم منتشر شد.

هر دو نسخه Octopath Traveler قبلاً برای رایانه شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شده بودند. اولین نسخه Octopath Traveler از زمان انتشار آن در ماه سپتامبر 2022 تاکنون سه میلیون نسخه فروخته است. این تعداد یک میلیون واحد برای نسخه دوم از زمان عرضه آن در ژوئن گذشته است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تعداد مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از 36 میلیون نفر فراتر رفته است