بازی جدید Neil Druckmann: Naughty Dog می تواند دنیای بازی های ویدیویی را متحول کند

نیل دراکمن، کارگردان سری Last of Ace، معتقد است که پروژه جدید Naughty Dog می تواند پذیرش عمومی کاربران از تجربه بازی را دوباره تعریف کند.

سونی در جلسه مدیریت خود در روز پنجشنبه در مورد “چشم انداز خلاقانه برای سرگرمی” در افق ده ساله خود صحبت کرد و نشان داد که این شرکت می خواهد خود را در مورد پیشرفت های فناوری آینده حفظ کند. از سوی دیگر، نیل دراکمن، مدیر خلاق بازی‌هایی مانند Last of Us و Uncharted 4 از استودیوی Naughty Dog نیز مصاحبه‌ای انجام داد که در آن از او خواسته شد جزئیاتی در مورد یک چشم‌انداز شخصی یا پروژه رویایی که می‌خواهد در آن محقق کند، ارائه دهد. آینده.

او در بخشی از این مورد می‌گوید: «خوشبخت بودم که در زندگی حرفه‌ای‌ام این فرصت را داشتم که روی پروژه‌های رویایی زیادی کار کنم و در حال حاضر روی پروژه جدیدی کار می‌کنم که احتمالاً هیجان‌انگیزترین کاری است که تا به حال انجام داده‌ام سال‌ها، برخلاف دوران رشد و نوجوانی من، استقبال فزاینده‌ای از بازی‌هایی که فراتر از همه گروه‌های سنی طراحی شده‌اند، وجود داشته است.

نیل دراکمن / نیل دراکمن

این تغییر با سرمایه گذاری ما در نرم افزارهایی مانند سری The Last of Us به خوبی نشان داده شده است، که امیدواریم شکاف بین گیمرها و غیربازیگران را پر کند. موفقیت این سری، صنعت بازی را در کانون توجه قرار داده است و تجربیات غنی و همه جانبه ای را که دنیای بازی ارائه می دهد به نمایش می گذارد. این چشم انداز من را نه تنها برای پروژه فعلی، بلکه برای پتانسیل گسترده تری که بازی ها به طور کلی برای دستیابی به مخاطبان جهانی دارند، هیجان زده می کند.

بخوانید  تاریخ پخش سریال سوپرمن و لوئیس با انتشار پوستری مشخص شد

من شخصاً هیجان زده هستم که ببینم طرفداران چگونه از این بازی جدید استقبال خواهند کرد. به خصوص با توجه به موفقیت سریال The Last of Us و تاثیر آن در جذب مخاطب. “من معتقدم این بازی می تواند نحوه دریافت بازی توسط مخاطبان را دوباره تعریف کند.”

Naughty Dog هنوز به طور رسمی پروژه جدید خود را اعلام نکرده است و دراکمن نیز در مصاحبه های مختلف خود از ماهیت این بازی کنایه زده است. او سال گذشته اعلام کرد که این بازی را نزدیک به تاریخ عرضه اش رونمایی خواهد کرد. البته با توجه به تقاضای زیاد طرفداران برای بازی The Last of Us Part 3، دراکمن اخیرا تایید کرد که ایده بازی سوم را در سر دارد و معتقد است هنوز فصل دیگری از داستان باقی مانده است.

بازی سگ های شیطان

او همچنین در مورد آزمایش چیزهای جدید صحبت کرد و سونی مایل است به Naughty Dog این کار را انجام دهد. او در مصاحبه جدید خود نیز به این موضوع اشاره کرده است. «شما باید ریسک کنید تا ایده‌های ارزشمند جدیدی را پیدا کنید که با مخاطبانتان ارتباط برقرار کند، حتی اگر Uncharted یک بازی پرفروش بود، برای ما مهم بود که دوباره با سری جدیدی مانند The Last of Us نوآوری کنیم.

بسیاری از شرکت ها اصرار دارند که به سری بازی های موفق خود پایبند باشند. اما فلسفه Sony Interactive Entertainment ما را قادر می سازد تا ایده های جدیدی را دنبال کنیم. هنر مستلزم ریسک است. شما هرگز نمی توانید مهندسی دقیق و کامل انجام دهید و پیش بینی کنید که چقدر خوب کار می کند. من از سونی بسیار سپاسگزارم که به ما اعتماد کرد تا از موفقیت های گذشته خود برای کشف راه های خلاقانه جدید استفاده کنیم.

بخوانید  تبلیغ‌های Boys Season 4 «Supe Lives Matter» و «Make America Super Again» را اعلام می‌کنند.

دراکمن در ماه فوریه گفت که به طور جدی به این فکر می‌کند که چه زمانی تولید بازی‌های پرفروش را متوقف کند تا به محیطی کم استرس‌تر برود و زمان بیشتری را با فرزندانش بگذراند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر