بازیگر نقش آیزاک در سریال The Last of Us معرفی شد

جفری رایت در فصل دوم سریال The Last of Us برای ایفای نقش آیزاک، رهبر شبه نظامیان WLF انتخاب شده است.

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us (The Last of Us) همچنان ادامه دارد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جفری رایت به گروه بازیگران این اقتباس تلویزیونی بپیوندید. این بازیگر که صداپیشگی آیزاک، رهبر جبهه آزادی واشنگتن در قسمت دوم The Last of Us را بر عهده داشت، در حال بازی در نقش خود در The Last of Us است. فصل دوم Last of Ace در نیمه اول سال 2025 به طرفداران ارائه خواهد شد.

پدرو پاسکال و بلا رمزی آنها برای ایفای نقش جول و الی در فصل دوم سریال The Last of Us بازخواهند گشت. گابریل لونا به عنوان تامی، مازینو جوان به عنوان جسی، کیتلین دیور در نقش ابی ایزابلا مرسده در گش دینا، دنی رامیرز همانطور که هستم، آریل بارر یک لبخند، گابریل می آید به عنوان نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون دبلیو کاترین اوهارا در نقش ناشناخته بازیگران دیگری نیز در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند.

مارک آماده استکارگردان سریال خلافت نینا لوپز کورادوپری میسون کارگردان این سریال است استیون ویلیامزکارگردان سریال Watchmen کیت هرونکارگردان سریال لوکی نیل دراکمن و کریگ مازین حداقل آنها در حال تصاحب یک قسمت از فصل دوم The Last of Us هستند. مدتی پیش دانیل ریکمن ادعا شده بود که فصل دوم سریال Last of Ace شامل هفت قسمت خواهد بود.

نظر کاربران یک گیمر در مورد این انتخاب چیست؟

بخوانید  چگونه در پیش‌سفارش‌های Avatar: Frontiers Of Pandora 20% صرفه‌جویی کنیم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر