بازسازی Prince Of Persia: Sands Of Time هنوز در راه است، اما نه به این زودی

بازسازی بازی Prince of Persia: The Sands of Time از یوبی سافت هنوز در حال انجام است. این است. Ubisoft این را در جریان پخش زنده Ubisoft Forward خود بیان کرد. متأسفانه به این زودی ها این اتفاق نمی افتد.

یوبی سافت پس از صحبت در مورد دو بازی شاهزاده ایرانی دیگر خود که در سال جاری منتشر شد، یعنی Prince of Persia: The Lost Crown و The Rogue: Prince of Persia، سومین نسخه از سری پلتفرم های اکشن کلاسیک خود را معرفی کرد. یوبی‌سافت با یک کارت عنوان تایید کرد که شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان هنوز وجود دارد، اما فقط تصویری از یک شمع در حال سوختن را نشان داد و تاریخ آن: 2026.

یوبی سافت آن را لغو نکرده است، اما بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان قریب الوقوع نیست.
یوبی سافت آن را لغو نکرده است، اما بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان قریب الوقوع نیست.

یوبی سافت بازسازی خود را برای The Sands of Time در سال 2020 اعلام کرد. در آن زمان، تریلری منتشر کرد که گرافیک های به روز شده ای را نشان می داد که مطمئناً یک پله بالاتر از نسخه اصلی سال 2003 بود، اما به طور گسترده ای به عنوان بسیار قدیمی و غیر قابل توجه مورد تمسخر قرار گرفت. . Sands of Time یک بازی کلاسیک تمام دوران است، و به همان اندازه که داشتن یک بازسازی جالب است، چیزی که یوبی سافت نشان داد اعتماد به نفس زیادی برانگیخت.

سپس بازسازی Sands of Time در لیست توسعه Ubisoft قرار گرفت. در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2021 منتشر شود، اما آن تاریخ را از دست داد و متعاقباً توسعه دهندگان را تغییر داد و یوبی‌سافت مونترال، استودیو مسئول بازی اصلی، جای Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai را گرفت.

بخوانید  مجموعه جدید لگو دوربین نمادین پولاروید را بازسازی می کند

اطلاعات مربوط به بازسازی از سال 2022 بسیار ناچیز بوده است، و یوبی‌سافت اساساً می‌گوید که هنوز وجود دارد و لطفاً در مورد آن سؤال نکنید. در سال 2023، ژان فرانسوا نود، تهیه کننده و کارگردان بازی، مایکل مک اینتایر اظهار داشتند که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه و «مراحل مفهومی» است.

تصویری که به تازگی فاش شده جزئیات زیادی را ارائه نمی دهد، فقط شمعی را نشان می دهد که نماد خنجر زمان روی آن و فضای شهر باستانی در پشت آن قرار دارد. تغییر در نور در تصویر نشان دهنده گذر زمان است، اما این تنها چیزی است که به دست می آوریم. نکته مثبت، اگر وجود داشته باشد، این است که انتظار تا سال 2026 حداقل امیدوار است به اطمینان حاصل شود که بازسازی Sands of Time با میراث نسخه اصلی مطابقت دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر