بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در بریتانیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door، جدیدترین بازی نینتندو سوییچ، عملکرد چشمگیری را در انگلستان به ثبت رسانده است.

اگر از طرفداران قدیمی کنسول های نینتندو هستید، احتمالا با Paper Mario: The Thousand-Year Door مواجه شده اید که اولین بار در سال 2004 برای کنسول Gamecube منتشر شد. این بازی در واقع دومین اثر از این مجموعه است اعتقاد بر این است که Paper Mario شخصیت محبوب ماریو را در قالبی جدید به طرفداران خود معرفی می کند.

اگر یک گیمر و اخبار مرتبط با صنعت بازی های ویدیویی را دنبال کنید، احتمالا می دانید که پنج روز پیش نسخه بازسازی شده Paper Mario: The Thousand-Year Door پس از 20 سال برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. اثری که نه تنها نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد، بلکه توانست رضایت طرفداران پر و پا قرص این مجموعه را نیز جلب کند.

در حال حاضر برای آخرین اخبار در مورد بازی اخیرا کریستوفر درینگ رسانه GamesIndustry در حساب رسمی توییتر خود از عملکرد خارق العاده و چشمگیر نسخه بازسازی شده Paper Mario: The Thousand-Year Door در بازار بریتانیا خبر داد. طبق اطلاعات منتشر شده و گفته های Dring، نسخه فیزیکی بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door هفته گذشته در صدر لیست پرفروش ترین بازی های این کشور قرار گرفت. نکته جالب توجه این است که این بازی نه تنها رکورد فروش نسخه بازسازی شده Super Mario RPG منتشر شده در سال گذشته را پشت سر گذاشت، بلکه فروش Paper Mario: The Origami King را در روز انتشار خود در سال 2020 به تساوی رساند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر