ایکس باکس بازی های بیشتری را برای پلتفرم های رقیب منتشر می کند

فیل اسپنسر اعلام کرده است که بازی‌های شخص اول ایکس‌باکس بیشتری برای پلتفرم‌های رقیب منتشر خواهند شد.

فیل اسپنسردر مصاحبه ای با IGN، مدیر عامل بازی مایکروسافت تأیید کرد که تعداد بیشتری از بازی های شخص اول ایکس باکس به پلتفرم های رقیب راه خواهند یافت. پس از موفقیت آثاری مانند Sea of ​​Thieves و Hi-Fi Rush بر روی کنسول پلی استیشن 5، جای تعجب نیست که ردموندی بخواهد چنین رویکردی را در پیش بگیرد. Obsidian Entertainment Grounded و Pentiment نیز اخیرا برای پلتفرم های دیگر منتشر شده است.

فیل اسپنسر درباره برنامه مایکروسافت برای پشتیبانی از بازی های ایکس باکس گفت: بازی های ایکس باکس را روی پلتفرم های بیشتری خواهید دید و این به نفع گروهی از بازی هایی است که در حال توسعه هستیم. در حالی که مشخص نیست چه بازی‌های ایکس‌باکس به پلتفرم‌های رقیب راه خواهند یافت، id Software در نمایشگاه بازی‌های Xbox اعلام کرد که DOOM: The Dark Ages نیز برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

در ماه‌های اخیر، مایکروسافت موضع خود را در مورد عرضه‌های تجاری برای پلتفرم‌های رقیب روشن کرده است. در آوریل 2024 ساتیا نادلامدیرعامل مایکروسافت گفت: “ما متعهد هستیم که بازی های خود را به دستگاه های بیشتری بیاوریم تا بتوانیم این عناوین را در اختیار بازیکنان بیشتری قرار دهیم.” علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر در دست ساخت ریمستر بازی Halo: Combat Evolved وجود دارد که احتمالا برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام راه اندازی Bad Boys 4 با ویل اسمیت و مارتین لارنس