ایده‌های هدایایی در لحظه آخر بازی و فناوری زیر 50 دلار برای روز پدر

لطفا توجه داشته باشید: یکشنبه 16 ژوئن روز پدر است. اگر به دنبال هدایای لحظه آخری برای دادن به شخصیت های پدری زندگی خود هستید، ما لیستی از بهترین معاملات بازی و فناوری در حال حاضر در آمازون را گردآوری کرده ایم. آیتم های بسیار خوبی در دسترس هستند، از جمله لوازم جانبی رایانه شخصی و کنسول، دستگاه های پخش جریانی Amazon FireTV، دستگاه های خانه هوشمند و موارد دیگر. بهتر از همه، همه چیز در این جمع بندی کمتر از 50 دلار هزینه دارد و واجد شرایط ارسال Prime است.

موس بازی

قهرمان لاجیتک G502
قهرمان لاجیتک G502

اگر پدرتان عاشق بازی‌های رایانه‌ای است، یک ماوس جدید یک ایده عالی برای هدیه است. می‌توانید یکی از موس‌های بازی مورد علاقه ما، Logitech G502 Hero را فقط با 39.51 دلار (80 دلار) یا SteelSeries Rival 600 فوق‌العاده قابل تنظیم را با قیمت 34 دلار (60 دلار) خریداری کنید. برای چند مدل دیگر که ارزش بررسی دارند، پیوندهای زیر را بررسی کنید – و فراموش نکنید که در حین کار، یک ماوس پد مانند غلاف ASUS ROG را بردارید.

کیبوردهای بازی

کیبوردهای بازی
کیبوردهای بازی

کیبورد بازی یکی دیگر از ایده‌های عالی برای هدیه روز پدر است، چه به تنهایی و چه با یکی از مدل‌های موس بازی ذکر شده در بالا. اگر به دنبال یک گزینه خوب در اندازه کامل هستید، آمازون صفحه کلید بازی Logitech G213 را تنها با قیمت 50 دلار (60 دلار) در اختیار دارد، در حالی که Keychron C3 Pro جمع و جور برای تنظیمات دسکتاپ کوچکتر ایده آل است. صفحه کلید بلوتوث Fosmon Mini نیز وجود دارد که یک دستگاه قابل حمل بی سیم است که می تواند با رایانه شخصی، Steam Deck، تلفن هوشمند و غیره شما همگام شود. عرض آن فقط حدود 7 اینچ است اما شامل تمام کلیدهای اصلی صفحه کلید به علاوه یک صفحه لمسی داخلی برای کنترل ماوس است. فقط با 30 دلار می توانید آن را بگیرید (45 دلار بود)

بخوانید  برنامه تلویزیونی بعدی باب اودنکرک پس از تماس بهتر ساول تیزر می گیرد، تاریخ انتشار

کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate

8BitDo Ultimate8BitDo Ultimate
8BitDo Ultimate

برای پدرانی که روی کنسول بازی می کنند یا ترجیح می دهند از گیم پد استفاده کنند، کنترلر بلوتوث عالی 8BitDo Ultimate به 54 دلار (70 دلار) کاهش می یابد. این یکی از بهترین کنترل‌کننده‌هایی است که می‌توانید در رایانه شخصی و کنسول‌ها استفاده کنید، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی مانند دکمه‌های پشتی قابل تعویض، دستگیره‌ای ارگونومیک، راحت، و عمر باتری عالی با قیمتی کمتر از قیمت اکثر کنترلرهای استاندارد، و مسیر کمتر از مدل های با کیفیت حرفه ای.

کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate – 54 دلار ($70)

هدست های بازی

Razer Black Shark V2Razer Black Shark V2
Razer Black Shark V2

یک انتخاب عالی دیگر، هدست بازی است. می توانید آن را با قیمت 49.33 دلار (به جای 60 دلار) خریداری کنید. اگر به دنبال یک هدست بی سیم هستید، لاجیتک G435 Lightspeed با رایانه شخصی، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و موبایل از طریق اتصالات RF یا بلوتوث 2.4 گیگاهرتز کار می کند و از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می کند. به قیمت 46.88 دلار (80 دلار) به فروش می رسد.


معاملات فنی بیشتر در آمازون

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

هزاران معامله فناوری عالی دیگر در آمازون وجود دارد که هدایای عالی برای روز پدر، از جمله دستگاه های پخش جریانی، دوربین های امنیتی خانه هوشمند، شارژرهای باتری قابل حمل، هارد دیسک های اکسترنال، و غیره وجود دارد. لیست زیر را برای انتخاب برخی از موارد مورد علاقه ما بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر