اولین پوستر فصل 2 Arcane بازگشت خواهران را نشان می دهد

نتفلیکس اولین پوستر فصل دوم سریال Arcane را منتشر کرده است که یادآور یکی از پوسترهای فصل اول این انیمه است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر شد. نتفلیکس به تازگی اولین پوستر فصل 2 سریال Arcane را منتشر کرده است که نشان می دهد جینکس خواهرش را در آغوش گرفته است. این پوستر در واقع برعکس پوستر فصل اول انیمه آرکین است که در آن او خواهرش را در آغوش گرفته بود و حالا جای این دو خواهر در اولین پوستر فصل جدید این انیمه تغییر کرده است:

او در اولین پوستر فصل دوم انیمه Arcane در آغوش Jinx است

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما Netflix و Riot Games بازگشته اند هایلی استاینفلد به عنوان ششم، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ آن ها تایید کرده اند که آرکین در فصل دوم سریال نقش کیتلین را بازی خواهد کرد و ادامه داستان این شخصیت ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای League of Legends شاهد خواهیم بود. همچنین انتظار می رود در فصل دوم انیمه Arcane شاهد شخصیت ها و صداپیشگان جدیدی باشیم.

فصل اول انیمه Arcane در 9 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیوی انیمیشن سازی فورتیچه مستقر در پاریس، مسئولیت تولید انیمیشن آرکین را با همکاری رایت گیمز بر عهده داشته و قرار است فصل دوم را نیز تولید کند. اش برانون، دستیار کارگردان Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf’s Up و Rock Dog کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است. وظیفه ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین نیز عمدتا بر دوش اوست کریستین لنک و الکس یی بوده است.

بخوانید  تخفیف های عمیق برای قطعات رایانه های بازی برای Prime Day: CPU، RAM، مادربرد، PSU، کیس

فصل دوم انیمه Arcane در نوامبر 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما جدول زمانی دقیق تری اعلام نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر