انیمیشن ها و شخصیت های شیطانی که با آنها خاطره داریم!


به نشانه بازگشت شرور کلاسیک به انیمیشن Wish در این مقاله و ویدیو به اهمیت این موضوع و نقش این شخصیت ها در آثار گذشته دیزنی می پردازد.

چند وقت پیش این انیمیشن آرزو کردن روی پرده سینما بود. جدیدترین انیمیشن استودیو انیمیشنTHEساخته والت دیزنی که شاید در نگاه اول توجه ما را به خود جلب کند، سبک گرافیکی جذاب دوبعدی آن است که قرار است بیشتر شاهد استفاده از این سبک گرافیکی در آثار آینده دیزنی باشیم. اما آنچه در تریلرها و برنامه های انیمیشن آرزو توجه طرفداران دیزنی را بیشتر به خود جلب کرد، بازگشت یک شخصیت منفی کلاسیک و شرور واقعی بود..

کریس پاین در نقش پادشاه مجلل (پادشاه باشکوه) رو مسئول Wish است که شوهر ملکه آمایا و پادشاه روخاس و نگهبان آرزوها است.. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم ببینیم چرا طرفداران دیزنی از بازگشت شخصیت منفی کلاسیک در انیمیشن دیزنی خوشحال هستند و چرا امسال.THEخبرهای کمی از این شرورهای دوست داشتنی بود و اینکه آیا بازگشت این نسخه از شخصیت ها خبر خوبی بود یا خیر. پس با فیلمسازی در ارتباط باشید.

برای حمایت از کانال فیلمازی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

شخصیت های شیطانی و منفی همیشه در انیمیشن ثابت هستندTHEاستودیوهای والت دیزنی بودند. از همان ابتدا با Snow White and the Seven Dwarfs شاهد شخصیت های منفی مانند ملکه شیطان بودیم. شخصیت های منفی همیشه نقش مهمی در داستان های انیمیشن دارندTHEآنها دیزنی داشتند. حتی اگر آنها کلیشه های زیادی از انیمیشن های دیزنی را حفظ کرده و تکرار کردند. حتی می توان گفت که بسیاری از این شخصیت ها شرور هستندTHEیادمان می آید که آنها در انیمیشن چه می خواندند و حتی عجیب نیست که بگوییم برخی از این شرورها توانستند به شخصیت های محبوب و مشهور تبدیل شوند.THEبه شخصیت اصلی انیمیشن تبدیل شوید.

به همین دلیل است که وقتی از انیمیشن دیزنی صحبت می کنیم، خیلی ها ابتدا منتظر می مانند تا ببینند شرور انیمیشن کیست و قرار است چه کارهای بدی از او ببینیم.. مثلا در انیمیشن 100 و یک سگ خالدار، ما کرولا دویل را داشتیم که به شخصیتی محبوب تبدیل شد که دیزنی حتی این شخصیت را به یک فیلم لایو اکشن موفق با بازی اما استون تبدیل کرد. البته در آن زمان بچه های زیادیTHEحتی از این شخصیت می ترسیدند و حق هم داشتند.

بخوانید  در هدست های بازی جدید سونی صرفه جویی زیادی کنید

جادوگر پیر یک سیب مسموم به سفید برفی می دهد

در انیمیشن زیبای خفته، Maleficent را هم داشتیم که خیلی شبیه ملکه شیطان سفید برفی بود. اما او به شخصیتی محبوب و مشهور تبدیل شد که دیزنی در سال های اخیر دو فیلم لایو اکشن بر اساس این شخصیت ساخته و روانه بازار کرد که البته اقتباس های متفاوتی بودند. با موفقیت این شخصیت ها، دیزنی متوجه شد که کلید دیدن بیشتر و بهتر انیمیشن آنها در این شرورهای دوست داشتنی نهفته است. بعد از آن نوبت به شیرخان در انیمیشن کتاب جنگل رسید.

شرورها و شخصیت های منفی در بسیاری از انیمیشن های دیزنی حتی از قهرمان اصلی محبوب تر و مشهورتر شده اند.

ببر و مرد خطرناکTHEخوار که تقریباً همه موجودات جنگل از این حیوان می ترسیدند و دیزنی این شخصیت ترسناک و کشنده را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید و دست کرولا دویل در این زمینه بالا رفت.. آزمایشات دیزنی در این زمینه روز به روز و در انیمیشن چند برابر شده است رابین هود ما شخصیت شاهزاده جان را هم داشتیم. البته بسیاری از این شخصیت ها منبع اقتباس آنها بودند و دیزنی به سادگی آنها را با جذابیت بیشتری به تصویر کشید و توانست با استفاده از این شخصیت ها کیفیت آثارشان را افزایش دهد..

همچنین می توان با قاطعیت گفت که اوج کار دیزنی با انیمیشن است پری دریایی کوچک همه چیز با اورسولا شیطان صفت، جادوگر دریایی شروع شد که صدای آریل را در ازای پاهای انسانی اش می گیرد و سعی می کند عشق او را از بین ببرد. حتی آهنگ معروف بیچاره روح های بدبخت بسیاری از مردم خاطرات زیادی با. البته برخلاف کارهای قبلی دیزنی، انیمیشن Dave and Dear بیشتر بر رابطه بین بل و دیو تمرکز داشت، اما شخصیت شروری مانند گستان داشت که شاید به خوبی شخصیت های شرور قبلی نبود، اما هنوز خیلی ها از این کار متنفر بودند. شخصیت. .

اسکار و سیمبا در فیلم انیمیشن شیر شاه

سپس انیمیشن علاءالدین با شخصیت جعفر و انیمیشن شیر شاه با شخصیت اسکار را داشتیم. این دو انیمیشن خاطره‌انگیزترین شخصیت‌های شرور را به نمایش گذاشتند و یجورایی حسن خاتم نیز شخصیت‌های کلاسیک بودند و پس از آن این شخصیت‌ها عملاً در کار دیزنی افول کردند. آنها کارهای زیادی انجام داده اند. در انیمیشن آینده دیزنی خبری از این شخصیت های جذاب کلاسیک نبود.

این شخصیت ها در مقایسه با شخصیت های گذشته دیزنی دوام زیادی نداشتند و به شخصیت هایی کاملا فراموش نشدنی تبدیل شده بودند. اما در انیمیشن های مدرن دیزنی، این شخصیت ها یا نقش هایشان عملا شبیه انیمیشن هستند. منجمد و Zootopia بسیار محو شده بود یا شبیه انیمیشن بود Encanto و سرگرمی دنیای عجیب و غریب در واقع ما شخصیت بدی نداشتیم. البته یک گروه فکر می کردند که نسل جدیدTHEبا این حال، مانند نسل قبلی نیست و دیزنی مسیر درستی را طی می کند. البته دیزنی هم موفقیت هایی داشت و مثلا در انیمیشن Encanto حذف شرور خیلی به داستان انیمیشن کمک کرد.

بخوانید  پوستر جدید انیمه جعبه آبی دو شخصیت اصلی داستان را نشان می دهد.

البته شخصیت های شرور به طور کامل حذف نشدند، به عنوان مثال ما در Tangled، Wreck-It Ralph یا حتی Frozen چنین شخصیت هایی داشتیم، اما همانطور که گفتیم آنها شخصیت های چندان بادوامی نبودند. شاید شاهکار مدرن دیزنی یعنی Big Hero 6 تنها اثری باشد که می توان گفت در کنار Tangled یک شخصیت منفی نسبتا کلاسیک و یک شخصیت نسبتا موفق دارد. با این حال، در انیمیشن رایا و آخرین اژدها در واقع ما شخصیت منفی خاصی نداشتیم و حتی شخصیتی که فکر می کردیم یک شخصیت منفی است به یک شخصیت مثبت تبدیل شده است.

میرابل و برونو در انیمیشن Encanto

در هر صورت ما گفتیم که نبود چنین شخصیتی در برخی از آثار دیزنی مانند انکانتو عملا کارساز بوده است، اما خیلی زود دیزنی متوجه شد که ممکن است کاملاً اشتباه پیش برود. انیمیشن دنیای عجیب مثل روز آن را واضح نشان داد دیزنی را از خواب عمیق بیدار کنید. طبق کارهای اخیر دیزنی، یا شخصیت های شرور نقش خیلی محوری و ویژه ای نداشتند و یا خبری از آنها نبود..

دارد انیمیشن آرزو بازگشت تبهکار کلاسیک دیزنی است

مثلاً در انیمیشن هم همین مشکل ایجاد می شود منجمد 2 این هم احساس می شود اما فروش انیمیشن باعث شده این کمبود کمتر توسط خود استودیو احساس شود. با این حال، با گذشت زمان، دیزنی، چه از سر نوستالژی یا دلایل دیگر، به تدریج به این نتیجه رسید که برای هر انیمیشنی که تولید می کند، نمی توان از سیستم فعلی خود پیروی کرد و اگرچه اکثر آنها موفق بوده اند.شرقاما با این وجود در برخی آثار فقدان چنین شخصیت هایی کاملاً احساس می شود.

اکنون زمان سرگرمی است آرزو کردن رسید، انیمیشنی که طبق قول دیزنی قرار است چه از نظر سبک هنری و چه از نظر محتوا شباهت زیادی به آثار کلاسیک دیزنی داشته باشد. حداقل بر اساس تریلرهای انیمیشن، می توان نتیجه گرفت که این فقط یک انیمیشن زیبای دیگری نیست و دیزنی واقعاً یک اثر کلاسیک را به طرفداران خود تحویل می دهد، بلکه بخشی است که بیش از همه توجه همه را به خود جلب کرده است و همین. باز کنپاترول یک شرور کلاسیک است.

بخوانید  برندگان جوایز گلدن گلوب 2023؛ Fablemans بهترین فیلم است

شاه مگنیفیکو و آشا در انیمیشن آرزو

شخصیت شاه باشکوه طبق سریالTHEانیمیشن آرزو تقریباً همان شخصیت کلاسیک سال استTHEدلمان برای بازگشتش تنگ شده است. شخصیتی که حداقل سبکی شبیه به جعفر در انیمیشن علاءالدین دارد و آشا باید با پادشاه شیطانی روبرو شود که برای رسیدن به اهدافش دست از سر هیچ چیز نمی کشد. خبر خوب انتخاب کریس پاین برای نقش شاه مگنیفیکو است و دلیل آن هم این است که پاین توانایی خوانندگی بالایی دارد.

بنابراین به جرات می توان گفت که می توانیم منتظر آهنگ کلاسیک دیگری از یک شرور دیزنی باشیم.. البته انیمیشن آرزو کردن در نهایت مشخص نیست که آیا انتظارات ما را برآورده خواهد کرد یا خیر و این موارد تنها بر اساس تریلر اخیر این انیمیشن است که علاقه مندان به آثار کلاسیک را امیدوار می کند.THEدیزنی بازگشته است. نکته اینجاست که اگر دیزنی بتواند از تلفیقی از کلاسیک و مدرن در آثار خود استفاده کند، می تواند به نتایج بهتری دست یابد و به نتایج بهتری دست یابد.

به عنوان مثال، ما انتظار نداریم در Zootopia 2 یک شخصیت شرور کلاسیک را ببینیم، اما به نظر می رسد در Frozen 3 و Frozen 4 چنین است. با این حال، طبق بررسی های اولیه انیمیشن آرزو، این انیمیشن موفق به جذب نشد. حداقل نظر منتقدان بر اساس بررسی های منتشر شده، یک انیمیشن آرزو کردن از آن به عنوان اثری فراموش‌شدنی یاد می‌شود که بیشتر نسخه‌ای از انیمیشن قبلی دیزنی است تا اینکه بخواهد روی پای خود بایستد.

پوستر انیمیشن King Magnifico in the Wish

مطمئناً، تماشاگران نقد نسبتاً مثبتی داشتند و به انیمیشن CinemaScore A- دادند، اما فروش انیمیشن تاکنون ناامیدکننده بوده است. با این حال، دیزنی امیدوار است که عملکرد این انیمیشن در تعطیلات سال نو در باکس آفیس بهتر شود و در سرویس دیزنی پلاس نیز شانس بیشتری داشته باشد. در هر صورت بازی کریس پاین در نقش منفی انیمیشن در حال حاضر یکی از جنبه های مثبت انیمیشن Wish است که می تواند جنبه مثبتی داشته باشد!

تحریریه مجله بازی یک گیمر