انیمه هیت Hell’s Paradise با نسخه محدود انحصاری آمازون به بلو-ری می آید

یکی از محبوب ترین سریال های انیمه سال به زودی در بلوری در دسترس خواهد بود و می توانید فصل 1 Hell’s Paradise را در آمازون پیش خرید کنید. داستانی از قاتلان، سامورایی ها و جستجوی جاودانگی، Hell’s Paradise: Jigokuraku وارد خواهد شد 27 آگوست. دو نسخه مختلف در دسترس هستند، از جمله یک نسخه انحصاری آمازون.

مجموعه جعبه فصل 1 شامل تمام 13 قسمت در بلوری و دی وی دی استاندارد است و برای موارد اضافی، دنباله های اعتباری معمول و ویدیوهای تبلیغاتی را دریافت خواهید کرد. نسخه محدود انحصاری آمازون همچنین شامل یک کیف منحصربه‌فرد، کارت‌های هنری و کتابچه‌ای است که شامل هنرهای مفهومی از این سری است. قیمت 90 دلار است، اما مجموعه ای بدون وسایل اضافی نیز با قیمت 54 دلار وجود دارد.

Hell’s Paradise: Jigokuraku، نسخه محدود انحصاری آمازون

Hell's Paradise: Jigokuraku Limited Edition - انحصاری آمازون
Hell’s Paradise: Jigokuraku Limited Edition – انحصاری آمازون

انیمه شینوبی تقریبا شکست ناپذیر گابیمارو را دنبال می کند که در تلاش برای به دست آوردن آزادی است تا بتواند به همسرش بازگردد و از رهبر قبیله ای که به او خیانت کرده است انتقام بگیرد. تنها کاری که او باید انجام دهد این است که جزیره ای اسرارآمیز پر از انواع خطرات ناشناخته را کشف کند، اکسیر افسانه ای زندگی را بازگرداند و برای گفتن داستان زندگی کند. برای پیچیده‌تر کردن اوضاع، گابیمارو باید با چندین زندانی محکوم به اعدام و سرپرستان آنها رقابت کند، در حالی که نیروهای شوم آنها را مشاهده می‌کنند.

اگر می خواهید مانگا اصلی را بخوانید که این انیمه از آن اقتباس شده است، آن ها به صورت شومیز نیز موجود هستند. این مانگا که توسط یوجی کاکو به تصویر کشیده شده است، دارای هنر خارق العاده و سکانس های اکشن باورنکردنی است. تمام 13 جلد به انگلیسی ترجمه شده اند و قیمت هر کدام بین 10 تا 15 دلار است.

بخوانید  آخر هفته چی بازی کنیم: از Kingdom Come: Deliverance تا یک ریسینگ متفاوت

بهشت جهنم: مانگای جیگوکوراکو

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر