امروز یک کتاب جدید استیون کینگ منتشر شد و می توانید در آمازون صرفه جویی زیادی کنید

تو تاریک تر دوست داری، مجموعه جدیدی از داستان های کوتاه استیون کینگ که امروز (21 مه) منتشر شد. منتشر شده توسط Scribner، ناشر دیرینه کینگ، You Like It Darker به کتابشناسی بسیار چشمگیر کینگ می پیوندد که در حال حاضر شامل بیش از 10 مجموعه داستان است، و نه بیش از 60 رمان. اگر از طرفداران کینگ هستید، می توانید در کتاب جلد سخت جدید صرفه جویی زیادی کنید. You Like It Darker در آمازون به 18.90 دلار (30 دلار) نشان داده شده است، که نشان دهنده صرفه جویی 37٪ است. نسخه Kindle با قیمت 15 دلار در دسترس است و اعضای Audible Premium Plus می توانند از اعتبار ماهانه خود برای انتشار کتاب صوتی استفاده کنند.

اگر ترجیح می دهید از مجموعه به صورت کتاب صوتی لذت ببرید، Audible را بررسی کنید. اعضای جدید حق دارند یک ماه Premium Plus رایگان دریافت کنند و اکنون با اعتبار پاداش همراه است. این بدان معناست که شما دو اعتبار Audible دریافت خواهید کرد که می توان از آنها برای بازخرید کتاب های صوتی از کاتالوگ Premium Plus استفاده کرد. این کتاب‌های صوتی متعلق به شما خواهند بود، حتی اگر اشتراک شما به پایان برسد.

بخوانید  فیلم بعدی ژاپنی گودزیلا کی اکران می شود؟

چه عضو فعلی Audible باشید چه نباشید، می توانید سه اعتبار را با قیمت 38 دلار خریداری کنید. نگران کتاب های صوتی دیگر نیستید؟ کتاب صوتی You Like It Darker: Stories با قیمت 18 دلار (26 دلار) در دسترس است.

اگر از You Like It Darker لذت می برید و تصمیم دارید دیگر مجموعه داستان های کوتاه کینگ را ببینید، در اینجا لیستی از مجموعه داستان های کینگ در آمازون موجود است. یا اگر می خواهید کاملاً برعکس استیون کینگ را تجربه کنید، مجموعه هشت کتاب برج تاریک را با قیمت 77 دلار ببینید (قیمت فهرست 161 دلار است). مجموعه برج تاریک طولانی‌ترین اثر کینگ است، و این هشت رمان فانتزی تاریک، خواندنی‌های درخشان هستند، حتی اگر ترسناک سنتی کینگ را دوست نداشته باشید.

مجموعه داستان های کوتاه استیون کینگ

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر