ال فانینگ به یک سفر شکار در Badlands می رود

به گزارش هالیوود ریپورتر، ال فانینگ از The Great در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در Badlands است.

چندی پیش، هالیوود ریپورتر گزارش داد که کمپانی قرن بیستم در حال برنامه ریزی برای تولید فیلم جدید Predator به نام Badlands است. و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از آن مطلع شدیم L Fanningبازیگر بزرگ در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی این فیلم است. دن تراختنبرگکارگردان Prey کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و قرار است تولید آن در جولای 2024 آغاز شود.

جزئیات زیادی در مورد داستان Badlands وجود ندارد، اما گفته می شود که این فیلم علمی تخیلی «در زمانی نامعلوم در آینده» اتفاق می افتد و مانند The Hunt بر روی یک قهرمان زن تمرکز می کند. بدیهی است که فیلمنامه این فیلم کاملا شبیه به شکار دن تراختنبرگ است پاتریک ایسون فیلمنامه‌نویسی شده است اما دنباله‌ای برای فیلم شکار محسوب نمی‌شود. هنوز مشخص نیست که Badlands در سینماها اکران خواهد شد یا استریم.

در سال 2022، Prey در Hulu برای مخاطبان منتشر شد و به عنوان پیش درآمد سری Predator که داستان اولین سفر Predator به سیاره زمین را روایت می کند، ارائه شد. در این بخش کهربا میانه تندربازیگر لژیون در نقش زنی از قبیله کومانچ ظاهر شد که برای تبدیل شدن به یک جنگجو آداب و رسوم را زیر پا گذاشت. مشخص نیست این فیلم با توجه به انتشارش در سرویس پخش زنده چقدر موفق بوده است، اما با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

منبع

بخوانید  بهترین فیلم های آدمخواری | 15 فیلم جدید + امتیاز IMDB
تحریریه مجله بازی یک گیمر