اعضای Amazon Prime 7 بازی رایگان در ماه ژوئن دریافت می کنند

اعضای آمازون پرایم می‌توانند منتظر چند بازی جدید در ماه ژوئن باشند، زیرا اکشن قدیمی جنگ ستارگان، کابوی‌های عجیب و غریب و ماجراجویی کیهانی با رنگ نوآر سرفصل این ماه است. طبق معمول، این هفت عنوان به صورت موجی منتشر می شوند و هر هفته بازی های جدیدی را به مجموعه شما اضافه می کنند.

شروع ماه Star Wars: Battlefront 2 است، بازی چند نفره که در کهکشان نمادین اتفاق می افتد. این نسخه کلاسیک بازی 2005 است که شامل شخصیت‌های جدای قابل بازی و 16 مکان جدید در آن زمان بود، از جمله محیط‌هایی از جنگ ستارگان: قسمت 3 مانند Utapau، Mustafar، و فضای خطرناک هوایی در بالای Coruscant.

در حال پخش: بررسی ویدیوی غرب عجیب

اگر اکشن ظهر را ترجیح می دهید، Weird West یک بازی عالی برای گرفتن در ماه ژوئن است. Weird West، یک بازی RPG فانتزی تاریک، قانون‌گذاران و تفنگداران را نشان می‌دهد که با موجودات ماوراء طبیعی مرگبار در زمین‌های خشن روبرو می‌شوند. نسخه Definitive نسخه بصری جذاب‌تری از بازی است، زیرا Weird West را به‌روزرسانی می‌کند تا با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

بعدی در لیست Genesis Noir است، بازی که در آن به عنوان فروشنده ساعت No Man در دنیایی از معماها و خدایان بازی می کنید. گرفتار شدن در مثلث عشقی با موجودات کیهانی، هیچ کس نباید به دنبال راهی برای جلوگیری یا نابود کردن تمام خلقت و نجات عشق واقعی خود باشد. در حالی که ایده کاوش در میلیاردها سال تاریخ بشر ممکن است دلهره آور به نظر برسد، Genesis Noir یک بازی شگفت آور قابل دسترس است که با موسیقی متن جاز فوق العاده ای بهبود یافته است.

از دیگر بازی‌های موجود در این ماه می‌توان به ماجراجویی کشاورزی Everdream Valley، بازی اکشن سرکش MythForce، و بازی سریع مترویدوانیا Blast Brigade در برابر Dr. Cread’s Evil Legion اشاره کرد. نمایش: First Light بازی‌های ژوئن را با پلتفرمر سرگرم‌کننده پازلی که در دنیای اسطوره‌ای از عروسک‌های سایه قرار دارد، به پایان می‌رساند.

اعضای Amazon Prime Gaming همچنین می‌توانند در این ماه از چند بازی دیگر از طریق کانال آمازون لونا لذت ببرند، مانند Metro Exodus، Bee Simulator، Fallout New Vegas: Ultimate Edition، Fallout 3: Game of the Year Edition، Lego Fortnite، Fortnite Battle Royale. ، جشنواره Fortnite، Rocket Racing و Trackmania به کتابخانه این سرویس اضافه شده است. هدایای پخش جریانی Luna Cloud فقط در ماه ژوئن برای پخش جریانی در دسترس هستند.

بخوانید  Killer Bean به پلتفرم های بیشتری می آید

محدوده بازی Amazon Prime برای ژوئن 2024

6 ژوئن

  • Star Wars Battlefront 2 Classic
  • Weird West Definitive Edition
  • جنسیس سیاه

13 ژوئن

  • دره رویای ابدی
  • قدرت اسطوره ای
  • تیپ انفجار در برابر لژیون شیطانی دکتر کرید
  • اکران: First Light

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر