اشاره احتمالی مایکروسافت به حضور Hellblade 2 و Avowed در ویترین ایکس باکس

به نظر می رسد آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس از حضور دو بازی مورد انتظار این شرکت در ویترین سالانه خود در ساعت 20:30 به وقت ایران یکشنبه 21 ژوئن (11 ژوئن) صحبت کرد.

به جز بازی Starfield که در سپتامبر منتشر می شود، ایکس باکس هیچ بازی دیگری به جز Forza Motorsport را در سال 2023 منتشر نکرده است. این امکان وجود دارد که بین Hellblade 2 یا Avowed، یک بازی در پایان سال 2023 منتشر شود یا هر دو بازی در نیمه اول سال 2024 منتشر شوند، اما باید تا ماه آینده و نمایشگاه ایکس باکس صبر کرد.

به نظر می رسد از بین تمام کارهایی که استودیو ایکس باکس در سال های اخیر معرفی کرده است، Hellblade 2 و Avowed نسبت به سایرین به انتشار نزدیک تر هستند. قبل از پیوستن به مایکروسافت در سال 2018، 6 سال از انتشار تئوری نینجا Hellblade در سال 2017 می گذشت. در مورد Obsidian، ساختار چند تیمی آن اجازه می دهد تا چندین پروژه را به طور همزمان ساخته شوند، که احتمالاً به این معنی بود که وقتی Outer Worlds در سال 2019 منتشر شد، Avowed در مراحل اولیه پیش تولید بود.

بازیکن با استفاده از شمشیر و قدرت جادویی در بازی Avowed

عناوینی مانند Fable، Perfect Dark، Avowed، Indiana Jones و Hellblade 2 چند سال پیش معرفی شدند و بسیاری از طرفداران Xbox فکر می کنند اکنون زمان مناسبی برای دیدن پیش نمایش های جدید این بازی ها و همچنین تاریخ انتشار است. گرینبرگ اکنون تصویر پروفایل توییتر خود را با یک تصویر لوگوی جدید ایکس باکس ساخته شده توسط طرفداران به روز کرده است که شامل ارجاعاتی به Hellblade 2 و Avowed است.

بخوانید  زمان پخش تریلر ریمیک Silent Hill 2 لو رفت

ایکس باکس قبلا تایید کرده بود که بازی هایی مانند Starfield، Redfall و Forza Motorsport در سال 2023 عرضه خواهند شد و امسال با انتشار Hi-Fi Rush که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و گیمرها مواجه شد و Redfall نیز مدتی پیش در آنجا عرضه شد، آغاز شد. مطابق انتظار عمل نکرد اکنون که تقریبا یک ماه تا نمایشگاه بعدی ایکس باکس باقی مانده است، به نظر می رسد حداقل دو مورد از مورد انتظارترین بازی های ایکس باکس در آنجا نمایش داده شوند.

در مرکز این لوگو یک درخت بزرگ با شاخه های آویزان قرار دارد که چندین جسد از آن آویزان شده است. کسانی که اولین Hellblade را تجربه کرده اند یا تریلرهای دنباله آن را دیده اند، می دانند که این تجسم شوم اشاره آشکاری به دنیای تاریک و نوردیک Hellblade 2 است. علاوه بر این، این لوگو دارای چندین فلش رو به بالا است که می تواند به آن اشاره کند. تریلر معرفی Avowed. در این تریلر می توانید دسته ای از تیرهای شعله ور را ببینید که در آسمان معلق هستند.

معاون بازاریابی ایکس‌باکس تصویر پروفایل خود را در توییتر به‌روزرسانی کرده است که ظاهراً به بازی‌های Hellblade 2 و Avowed اشاره دارد.