اسکرین شات های جدیدی از بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شده است

تصاویر جدیدی برای بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شده است که یک شخصیت جدید و برخی از محیط های بازی را به نمایش می گذارد.

استودیو FromSoftware با انتشار پست جدیدی در توییتر سعی کرد شخصیتی ناشناس را به هواداران معرفی کند. شخصیت مورد بحث با شمشیر در یک دست و کلاه ایمنی از Dark Souls 2 در دست دیگر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت وجود ندارد. با این حال برخی می گویند که در آخرین تریلر به آن اشاره شده است. همچنین مشخص نیست که او دوست ما خواهد بود یا دشمن.

از سوی دیگر، چند روز پس از انتشار جدیدترین تریلر این بازی، تصاویر جدیدی از بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree به بیرون درز کرد. این تصاویر داستان بازی را برای شما خراب نمی کند. بلکه مناظر و محیطی را که بازیکنان پس از کاوش در Shadowlands خواهند دید را نشان می دهد. و سپس می توانید عکس های مورد بحث را مشاهده کنید:

بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Earthtree در تاریخ 21 ژوئن 2024 (اول ژوئیه 1403) برای Xbox One و Xbox Series منتشر می شود. Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC در دسترس خواهند بود.

به عنوان بزرگترین DLC توسعه یافته توسط FromSoftware تا به امروز، بازیکنان به سرزمین سایه ها منتقل می شوند. با کارفرمایان جدید – از جمله مسمر – مبارزه کنید و اسرار سرزمین را کشف کنید. این نقشه بزرگتر از Limgrave است و دارای یک سیستم افزایش سطح است که به بازیکنان اجازه می دهد قدرت خود را افزایش دهند.

بخوانید  اعلام قطعی دائمی سرورهای دو نسخه اول Forza Horizon

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر