استقبال بی نظیر از XDefiant همچنان ادامه دارد

Media Insider Gaming گزارش داد که بازی تیراندازی اول شخص XDefiant در هفته اول عرضه نزدیک به هشت میلیون کاربر داشته است.

XDefiant ممکن است مشکلاتی با ثبت نام، اتصال به شبکه و کمبود محتوا داشته باشد، اما به نظر می رسد که پس از راه اندازی عملکرد خوبی داشته است. Media Insider Gaming اخیرا گزارش داده است که این بازی در دو روز اول عرضه بیش از سه میلیون بازیکن داشته است. حال این رسانه ها اعلام کردند که تعداد کاربران این بازی در هفته اول از مرز ۷.۶ میلیون نفر گذشت.

برخی منابع خبری انتظار دارند که XDefiant تا پایان روز به هشت میلیون کاربر منحصربفرد برسد که بیش از انتظارات یوبی سافت که پنج میلیون کاربر در ماه اول عرضه بازی داشت، خواهد بود. منظور از کاربران “انفرادی” لزوماً بازیکنان همزمان نیست و به کسانی اطلاق می شود که بازی را دانلود و امتحان کرده اند. با این حال، به نظر می رسد که این تیراندازی اول شخص در تاریخ 7 ژوئن (27 مه) به 700000 کاربر همزمان در همه پلتفرم ها رسیده است.

XDefiant برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است Xbox Series S و PC تنظیم شده اند. پیش فصل بازی نیز بلافاصله آغاز شده است و به مدت 6 هفته قبل از انتشار فصل اول ادامه خواهد داشت. بازیکنان در پیش فصل به 14 نقشه، پنج حالت و 24 سلاح دسترسی خواهند داشت.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ آیا توانستید XDefiant را امتحان کنید؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی The Sons of the Forest توانست رکورد 269000 بازیکن همزمان را به نام خود ثبت کند