آماندلا استنبرگ از The Acolyte تم جنگ ستارگان را بر روی ویولن خود می نوازد

در 25 می 1977، اولین فیلم جنگ ستارگان در سینماها به نمایش درآمد و موسیقی نمادین جان ویلیامز برای این فیلم فوراً فراموش نشدنی شد. این هفته چهل و هفتمین سالگرد ساخت موسیقی اصلی جنگ ستارگان و ویلیامز برای این فرنچایز است. لوکاس فیلم اخیرا از ویلیامز پرسید که آیا آماندلا استنبرگ، ستاره سریال آینده جنگ ستارگان The Acolyte، می تواند تم جنگ ستارگان خود را روی ویولن خود اجرا کند یا خیر. همانطور که در ویدیوی زیر ذکر شد، ویلیامز نه تنها گفت بله، بلکه تنظیم انفرادی جدیدی از تم خود را به طور خاص برای استنبرگ نوشت.

استنبرگ گفت: «فکر نمی‌کنم بتوانید جنگ ستارگان را بدون عشق به موسیقی جنگ ستارگان دوست داشته باشید. “جان ویلیامز توانایی ایجاد موسیقی در مقیاس عظیم را دارد و در عین حال در حال حرکت است.”

استنبرگ اضافه کرد که وقتی فهمید ویلیامز ترتیب جدید را برای او انجام داده است، “شتابزده و وحشت زده شد. این یک تجربه یک بار در زندگی است و چیزی است که من برای همیشه نگه خواهم داشت”.

همانطور که استنبرگ در این ویدئو اشاره می کند، او از کلاس سوم ابتدایی این ساز را می نواخت و ویولنی که برای این ضبط استفاده کرده بود، در اصل متعلق به پدربزرگش بود. مشخص نیست که آیا استنبرگ این فرصت را در The Acolyte خواهد داشت تا استعداد موسیقی خود را به نمایش بگذارد. شخصیت او، Mae، یک پاداوان سابق است که کینه جدی نسبت به جدی دارد. اگرچه مای تنها در تریلرهایی با چاقو به نمایش درآمده است، اما ما با دریافت شمشیر نور قرمز از سیث در پایان سریال شرط نمی‌بندیم.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم ورزشی جدید بن افلک و مت دیمون اعلام شد بازگشت آمازون به سینما

The Sidekick در تاریخ 4 ژوئن (4 ژوئن) در دو قسمت از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر