Witcher 4 از هوش مصنوعی برای جایگزینی کارگران در زمانی که تولید امسال افزایش می‌یابد، استفاده نخواهد کرد



CD Projekt Red در حال آماده شدن برای افزایش تولید The Witcher 4 در اواخر سال جاری است و این شرکت قصد دارد از استفاده از برنامه‌های هوش مصنوعی برای جایگزینی کارکنان خود اجتناب کند. در عوض، CDPR قصد دارد تا چند ماه دیگر «حدود 400» نفر روی دنباله کار داشته باشند.

آدام بادوفسکی، مدیر عامل CDPR، توضیح داد: “ما مایلیم تا اواسط سال حدود 400 نفر روی این پروژه کار کنند.” فوربس. بادوسکی در پاسخ به سوالی درباره استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، اضافه کرد که اگرچه این شرکت تیمی را برای مطالعه نحوه ادغام این فناوری در کار خود تشکیل داده است، اما آن را جایگزینی برای کارمندان خود نمی بیند.

در حال پخش: CD Projekt Red در مورد استفاده از Unreal Engine 5 برای The Witcher 4 صحبت می کند

بادوفسکی گفت: “ما معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند به بهبود برخی از فرآیندهای تولید بازی کمک کند، اما جایگزین افراد نمی شود.” در حال حاضر، CDPR پروژه‌های مختلفی در مراحل مختلف توسعه دارد، از بازسازی اولین بازی Witcher تا دنباله کامل Cyberpunk 2077، اگرچه این پروژه‌ها پس از اخراج 10 درصد از شرکت در حال توسعه هستند. از نیروی کار آن

در همین حال، هوش مصنوعی همچنان روند جدید بزرگ در جهان است و در عرضه‌های گوشی‌های هوشمند آینده، بازی‌های جدیدی مانند Foamstars و، بحث‌برانگیز، تلاش‌های بد برای کمدی ظاهر می‌شود. اسکوئر انیکس قبلاً اعلام کرده بود که “با استفاده از هوش مصنوعی تهاجمی خواهد شد” و Valve سیاست‌های Steam در مورد استفاده از هوش مصنوعی را به‌روزرسانی کرده است تا استودیوها را ملزم به افشای اینکه آیا هوش مصنوعی در توسعه بازی استفاده شده است یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر