توییچ سال گذشته چندین تغییر اساسی در این پلتفرم ایجاد کرد که با حذف حالت میزبان و سرکوب قمار آنلاین شروع شد. یک بازنگری اساسی در مدل درآمد توییچ در ماه ژوئن اجرایی میشود و پخشکنندهها 70 درصد از درآمد اشتراک خود را در اولین 100000 دلاری که به دست آوردهاند حفظ میکنند و پس از آن سهم به تقسیم 50/50 برمیگردد.
Twitch تبلیغات قبل از پخش، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر را بهبود می بخشد
برای تبلیغات میان فیلم، Twitch همچنین در حال آزمایش ابزارهایی است تا به کاربران اطلاع دهد که جریانی که در حال تماشای آن هستند در شرف انتشار است. Verrilli و Minton توضیح دادند که Twitch حتی ممکن است یک گزینه snooze برای این تبلیغات اضافه کند. برای پخشکنندگانی که میخواهند پیشنهادهای حمایت مالی خود را برجسته کنند، Twitch همچنین روی داراییهای ویژهای کار میکند که ابتدا توسط چند پخشکننده منتخب آزمایش میشوند، تا این پیشنهادها را «موثرتر و معتبرتر» در پلتفرم کند. -shape.
Verrilli و Minto افزودند: “با شروع با پوسته های کانال و گرافیک های مارک قابل کلیک، استریمرها می توانند به راحتی این دارایی های مارک را در جریان ها، بالای چت و مکان های دیگر در صفحه کانال شما قرار دهند تا تجربه ای وابسته داشته باشند. کمتر مخرب و جذاب تر.”
وریلی و مینتو در توضیحی توضیح دادند: «اجرای سه دقیقه تبلیغات در ساعت به هر نحوی، همه پیش نمایشها را غیرفعال میکند – دیگر نیازی نیست که هر 30 دقیقه به تبلیغات 90 ثانیهای تقسیم شوند. نامه ی سرگشاده. ما تجربه تصویر به تصویر خود را برای اکثر تماشاگران قبل از فیلمبرداری به کار میبریم.»
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
پخشکنندگان میتوانند تا 20 مورد از این کلیپها را به یک صفحه کانال پین کنند و آنها را با شکلکها تقویت کنند. در نهایت، یک ویژگی جدید Sound Bites برای بینندگان به عنوان یک ابزار جدید کسب درآمد در دسترس قرار خواهد گرفت که به بینندگان اجازه می دهد برای فعال کردن هشدارهای صوتی پول پرداخت کنند. همه این تغییرات در طول زمان به تدریج اعمال می شوند، با برنامه Twitch برای اعلام رسمی بیشتر زمانی که این ویژگی ها فعال شوند.
از جنبه فنی اجرای یک کانال، Twitch جزئیات بیشتری در مورد جمعیت بینندگان، زمان پخش بهینه بر اساس آن داده ها، راه حل های پخش آفلاین و تجربه مشاهده پیشرفته از تلفن همراه ارائه می دهد که به گونه ای طراحی شده است که بیشتر با آنچه کاربران دسکتاپ می بینند، طراحی شده است. . Twitch همچنین به دنبال ایجاد ابزارهای جدیدی است که می تواند برای تبلیغ کانال ها در پلتفرم های دیگر استفاده شود، مانند صادرات کلیپ برای فرمت های ویدئویی کوتاه عمودی مانند TikTok یا YouTube Shorts.
پلتفرم استریم Twitch از نقشه راه ویژگی های 2023 خود رونمایی کرده است که شامل تغییراتی در تبلیغات پیش از پخش، ابزارهای جدید تعامل چت و گزینه های بیشتر برای کمک به کاربران برای مدیریت بهتر پیشنهادات پخش خود می شود. به گفته مدیر محصول، تام وریلی و مدیر کسب درآمد، مایک مینتون، تغییر تبلیغات پیش از پخش برای کمتر آزاردهنده به راحتی یکی از بزرگترین تغییرات در افق است، مشروط بر اینکه اعضای Twitch می توانند هر ساعت سه دقیقه تبلیغات را اجرا کنند.