Twitch پس از اعتراض به دلیل تغییرات محتوای مارک، عذرخواهی می کند

پخش‌کننده‌ها از تغییر دستورالعمل‌های محتوای برند Twitch که تبلیغات ویدیویی، تبلیغات صوتی، تبلیغات بنری «جاسازی‌شده» را ممنوع می‌کند و نشان‌واره‌های روی صفحه را فقط به 3 درصد از اندازه صفحه محدود می‌کند، عصبانی هستند. پس از اعتراض استریمرها، از جمله برخی از بزرگ‌ترین نام‌های پلتفرم، توییچ عذرخواهی کرد، اما هنوز نگفته است که چگونه دستورالعمل‌ها بیشتر تغییر خواهند کرد.

به طور کلی، سفیران نگرانی خود را از عدم مشورت در مورد تغییر دستورالعمل ها قبل از اجرای Twitch ابراز کرده اند، با Twitch موافقت کرد که تغییرات بعدی را در Ambassadors انجام دهد تا قبل از اجرای آن ها بازخورد دریافت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



توییچ دستورالعمل های محتوای مارک دار جدیدی دارد.
– آرم های پخش جریانی به 3٪ از اندازه صفحه محدود می شود.
– تبلیغات ویدیویی داخلی مجاز نیست.
– تبلیغات نمایشی داخلی مجاز نیست.
– اطلاعیه های صوتی سوخته مجاز نیستند.#تویچ نیوز #TOSgg pic.twitter.com/QrlrQhGAbm

– زک باسی (@zachbussey) 6 ژوئن 2023

Twitch به زودی منتشر می شود بهانه ها در دستورالعمل‌ها، با بیان اینکه «به‌روزرسانی خط‌مشی محتوای مارک‌دار امروز خیلی گسترده بود». این موضوع توضیح داد که هدف از دستورالعمل‌های جدید این است که “روشن کردن سیاست تبلیغاتی موجود ما که قصد دارد شبکه‌های تبلیغاتی شخص ثالث را از فروش تبلیغات سوخته و نمایش تبلیغات در Twitch منع کند، که با “سایر خدمات” سازگار است.

بخوانید  پیوستن نویسنده بلیزارد به بازی Beyond Good & Evil 2

استریم‌کنندگان فوراً با این تغییرات مخالفت کردند، که باعث کاهش درآمد پخش‌کننده‌ها از حمایت‌های مالی برند می‌شد – به ویژه پس از اینکه تقسیم درآمد بحث‌برانگیز 50/50 در اواخر سال گذشته مطرح شد. استریمرهای اصلی علیه این تغییرات صحبت کرده اند و بسیاری تهدید کرده اند که به جای ادامه حمایت از توییچ، به پلتفرم های دیگر می روند.

برخی دیگر اشاره کردند که این تغییر یک تاثیر حتی بیشتر در جریان خیریه، با بسیاری از پخش کننده ها از بنرها و پوشش های ارائه شده توسط خیریه ها برای کمک به ترویج هدف و جمع آوری پول بیشتر برای آن استفاده می کنند. رویدادهای ورزشی و نمایش‌های بزرگ یکبار مصرف مانند The Game Awards نیز می‌توانند تأثیر زیادی بر درآمد حمایت مالی آن‌ها داشته باشند.

شرکت پخش بعدی تشکیل جلسه داد با کارکنان و سفیران توییچ، که برخی از آنها در مورد آنچه مورد بحث قرار گرفت توییت کردند. بنر StudyTme توییت کرد توضیح اینکه “شما همچنان می توانید فیدهای مارک دار با گرافیک فید داشته باشید، تا زمانی که از تبلیغ خاصی در حال اجرا آگاه باشید. هدف این است که از ارائه تصادفی تبلیغات توسط فروشندگان شخص ثالث جلوگیری شود.” StudyTme همچنین اضافه کرد که Twitch آماده است تا اشتراک صفحه نمایش را تا 3 درصد برای لوگوها افزایش دهد.

توییچ وعده داد که «دستورالعمل‌ها را بازنویسی می‌کند تا واضح‌تر باشد» و در صورت انجام آن، جامعه را به‌روزرسانی می‌کند. مجموعه دستورالعمل های قبلی است هنوز هم زندگی می کنند در زمان نوشتن

تغییر اولیه توسط استریمر Zach Bussey در توییتر به اشتراک گذاشته شد و مجموعه‌ای از تصاویر را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چه چیزی تحت دستورالعمل‌های محتوای جدید مجاز است و چه چیزی مجاز نیست.