Tunic Game Publisher: Game Pass عالی و در عین حال وحشتناک است


مدیر Finji معتقد است که سرویس Game Pass می تواند برای سازندگان مستقل کوچک هم مفید و هم مضر باشد.

ارزش اقتصادی سرویس Xbox Game Pass برای مشترکین هرگز مورد تردید نبوده و به نظر می رسد این سرویس به مرور زمان جذابیت بیشتری پیدا کرده و امکان بازی با قیمت کمتر را فراهم می کند. با این حال، شایستگی این خدمات توسط برخی مورد تردید قرار گرفته است. به عنوان مثال، آیا گیم پلی می تواند به همان اندازه که شرکت های متوسط ​​و بزرگ از توافق برای ادغام بازی های خود در آن سود می برند، برای توسعه دهندگان مستقل کوچک مفید باشد؟

این سوالی است که اخیراً توسط آن مطرح شده است بکی سالتمنمدیر عامل فینجی پاسخ داد. شرکت Finji ناشر بازی های Tunic and Night in the Woods است که در گذشته با انتشار Tunic در سرویس Game Pass در اختیار مشترکین قرار می داد. Saltsman اخیراً در صحبت با GamesIndustry توضیح داد که کاتالوگ بازی‌های سرویس‌های اشتراک ممکن است گاهی آنقدر بزرگ شود که نسخه‌های مستقل کوچک‌تر در این ترکیب گم شوند.

سالتسمن توضیح داد: “با توجه به محدودیت و تثبیت صنعت بازی در دو سال گذشته و تعداد مشاغل توسعه‌دهنده بازی که فقط از طریق خدمات اشتراک پشتیبانی می‌شوند، نگرانی من این است که کتابخانه‌ها/بایگانی‌های این خدمات بسیار بزرگ هستند. و شرکت ها آنقدر شلوغ شده اند و پایگاه های کاربری عظیمی دارند که دیگر به ما نیاز نخواهند داشت.شرکت فینجی در ادامه توضیح داد که پولی که شرکت مالک سرویس اشتراک برای گنجاندن بازی در آن پرداخت می کند برای جبران چندین مورد کافی نیست. سال‌ها کار توسط تیم توسعه؛ این بدان معناست که این روش کسب درآمد ممکن است روشی نباشد که تیم‌های مستقل کوچک بتوانند برای مدت طولانی روی آن حساب کنند.

شخصیت اصلی بازی Tunic

Saltsman اضافه کرد: “آیا بودجه ها به اندازه ای خواهد بود که به استودیوهای مستقل اجازه می دهد با وجود هزینه های بالاتر ساخت بازی، چیزهای جالبی ایجاد کنند؟ اگر جمعیت خریداران را به جمعیت مشترک تبدیل کنیم (افرادی که بازی ها را نمی خرند و فقط بازی ها را تجربه می کنند. در سرویس)، این بدان معنی است که ما باید به درآمد حاصل از خرید اشتراک تکیه کنیم.

به طور کلی، فروش اشتراک نمی تواند درآمدی معادل چندین سال توسعه بازی را برای توسعه دهندگان بازی فراهم کند. مگر اینکه تیم توسعه دهنده بسیار کوچک باشد. خدمات اشتراک گذاری عالی و وحشتناک است. آنها می توانند هر دو راه (سود یا ضرر) را طی کنند. من بیشتر نگران تیم‌های مستقل کوچک‌تر هستم که ممکن است به‌عنوان توسعه‌دهندگان بازی، در معرض دید زیادی نباشند و نتوانند فضا و پول لازم برای ساخت بیش از یک بازی را به دست آورند.»

در حالی که مایکروسافت اصرار دارد که سرویس Game Pass می تواند یک مدل تجاری قابل دوام باشد، این نگرانی که در درازمدت برای تیم های توسعه کوچک سودآور نخواهد بود، مطمئناً ارزش مطرح کردن و بحث دارد. اگرچه مایکروسافت عادت دارد با استودیوهای مستقل برای انتشار بازی‌های جدید خود در Game Pass سر و کار داشته باشد، اما باید دید در آینده چگونه این نگرانی را برطرف خواهد کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.