طرفداران بازی های مبارزه ای در تمام سال 2023 به خوبی غذا می خورند و برای طرفداران اختلافات خانوادگی که تنها با فرو رفتن در آتشفشان قابل حل است، Tekken 8 در راه است. فصل بعدی در فرنچایز بازی های مبارزه ای Bandai Namco در حال شکل گیری است که به یک مسابقه نمایشی شیک تبدیل می شود که توسط Unreal Engine 5 طراحی شده است و دارای مکانیک های جدید گیم پلی تهاجمی است که آن را از ورودی های قبلی متمایز می کند.
قبل از انتشار، همه چیزهایی را که تاکنون در مورد بازی میدانیم جمعآوری کردهایم، از جمله اینکه کدام شخصیتهای مورد علاقه طرفداران در فهرست بازی ظاهر میشوند، چه زمانی میتوانید بازی را امتحان کنید، و اینکه چگونه سیستم Heat فرمول ضربات را به هم میزند.
تاریخ انتشار Tekken 8
Tekken 8 که برای اولین بار در سپتامبر 2022 در جریان وضعیت بازی پلی استیشن فاش شد، هنوز تاریخ انتشار ندارد. از آن زمان، Bandai Namco مرتباً تریلرهایی از شخصیتهای بازی منتشر میکند و نسخههای اولیه بازی برای مطبوعات و در رویدادهای ویژه در دسترس قرار گرفته است، زیرا کار بر روی دنباله جدید Iron Fist ادامه دارد.
پلتفرم های Tekken 8
مانند تعدادی از بازیهای مطرح دیگر، Tekken 8 با عرضه روی PC، PS5 و Xbox Series X|S آخرین نسل را ترک خواهد کرد.
نسخه بتای Tekken 8
اولین تست شبکه بسته برای Tekken 8 در 21 جولای برگزار می شود و بخش عظیمی از محتوای اصلی بازی خواهد بود.بازیکنان می توانند از بین 16 شخصیت موجود در فهرست بازی انتخاب کنند و می توانند در یکی از پنج مرحله به رقابت بپردازند. فراتر از آن، Bandai Namco هیچ نسخه بتای بسته یا باز دیگری را برای بازی تایید نکرده است، اما برای بازیهای مبارزهای برای تست استرس بر روی سرورهای نزدیک به انتشار، غیر معمول نیست.
خط داستانی Tekken 8
شش ماه پس از وقایع Tekken 7، که منجر به مرگ هیهاچی میشیما، آنتاگونیست قدیمی هیهاچی میشیما، به دست پسرش کازویا شد، Tekken 8 ادامه داستان این فرنچایز از والدین وحشتناک است. این بار تمرکز روی کازویا و پسرش جین کازاما است، زیرا سرانجام نبرد مرگبار آنها بین دو حامل ژن شیطان آغاز خواهد شد. پس از غیبت برای چندین مسابقه، جون کازاما نیز با طرحی جدید توسط هنرمند Bayonetta، Mari Shimazaki، به جمع بازگشته است.
لیست Tekken 8
تا کنون، Tekken 8 در مجموع دارای 16 شخصیت قابل بازی است که دو مورد از آنها دارای فرم های alter-ego هستند. فهرست از چهره های آشنا مانند پل فینیکس، مارشال لاو و لروی اسمیت تشکیل شده است و جک-7 به جک-8 ارتقا یافته است.
بازی Tekken 8
در مقایسه با رقبای Street Fighter و Mortal Kombat، بازیهای Tekken بر مبارزه سه بعدی تأکید داشتند زیرا بازیکنان تمام فضای موجود را در یک میدان قرار میدهند. برای دنباله، Tekken 8 فضای بسیار تهاجمیتری دارد، با سیستم جدید Heat Gauge که به بازیکنان برای اکشن فشار وارد میکند. هر شخصیت دارای سبک مبارزه منحصر به فرد و مجموعه حرکت عمیق است، اما این سیستم Heat – جایگزینی برای Rage Drive Tekken 7 – است که واقعاً … خوب … حرارت.
این اساسا یک متر جدید است که به هر شخصیت حملات جدید و فرصت های تاکتیکی بیشتری برای مجازات دشمنان با ترکیب های قدرتمند می دهد. Heat Burst به شما امکان می دهد یک حمله پر زرق و برق انجام دهید که به شما پنجره ای برای شروع یک ترکیبی می دهد، Heat Engagers حرکات پیچیده تر و مختص شخصیت هستند که دو سهام به Heat Gauge شما اضافه می کنند، و Heat Dash به شما امکان می دهد فاصله را به سرعت ببندید. در نهایت، Heat Smash کل گیج حرارتی شما را مصرف می کند و به شما امکان می دهد در ازای آن یک حرکت قدرتمند را آزاد کنید. در حالت گرما، بازیکنان می توانند به تراشه ها آسیب وارد کنند و ویژگی های برخی از حرکت ها تغییر می کند.
کارگردان سری Tekken کاتسوهیرو هارادا نیز این سیستم جدید را راهی برای الهام بخشیدن به بازیکنان برای آزمایش شخصیت هایی می داند که معمولاً از آنها استفاده نمی کنند. “به دلیل تفاوت در سیستم حرارتی برای هر شخصیت، [players will] با اصلی خود شروع کنید، اما سپس آنها را خواهند دید [command] کاتسوهیرو هارادا، تهیهکننده Tekken، گفت: فهرستی را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی باعث میشود شخصیت دیگری در حالت گرما منحصربهفردتر شود و به تدریج میخواهند شخصیتهای دیگر را نیز امتحان کنند، و ما واقعاً فکر میکنیم که این کار باعث میشود که این اکتشاف پیش برود.»
تخریب صحنه نیز یکی از ویژگیهای مهم Tekken 8 است که نه تنها اجرای آن سرگرمکننده است، بلکه تماشای آن نیز هیجانانگیز خواهد بود، زیرا Bandai Namco این افکت را برای برجسته کردن آن در رویدادهای ورزشی الکترونیکی اقتباس کرده است.
گرافیک Tekken 8
Tekken 8 اولین فرنچایز اصلی بازیهای مبارزهای است که بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است. هارادا در مصاحبهای گفت که Unreal Engine 5 جزئیات کوچک را به نمایش میگذارد. هارادا گفت: “در واقع این اولین باری است که ما از باران و جلوه های فضای باز استفاده می کنیم و این اثر را از اسکرول مدل های شخصیت داشتیم. و نه تنها این.” اما وقتی روی زمین می افتند، لباس هایشان کثیف می شود.
این بازی همچنین دارای جزئیات واضح تری است، مانند شخصیت های مضحک پاره شده که با هر ضربه در محیط های با جزئیات زیبا، رگ ها و ماهیچه ها را بیرون می آورند.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.