PlayStation Visual Arts Studio در توسعه پروتکل Callisto شرکت کرد


در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که استودیو Striking Distance از تیم هنرهای تجسمی در PS Studios برای ایجاد پروتکل Callisto کمک زیادی دریافت کرده است.

PlayStation Studios Visual Arts به عنوان یکی از استودیوهای اختصاصی (اختصاصی) پشتیبانی سونی، نقش های مختلفی را در پروژه های مختلف پلی استیشن ایفا کرده است. به عنوان مثال این تیم در ساخت The Last of Us Part I (ریمیکس Last of Us) به استودیو Naughtydog کمک زیادی کرد. اکنون مشخص شده است که سازنده بازی The Callisto Protocol نیز با همکاری تیم هنرهای تجسمی مراحل تولید را پشت سر گذاشته است.

اوایل با انتشار چند تصویر مشخص شد که تیم سازنده بازی ترسناک Callisto Protocol به یکی از استودیوهای پلی استیشن رفته تا از فناوری تصویربرداری حرکتی استفاده کند. بنابراین مایکل مامبور او با سابقه فعالیت های مختلف در صنعت فیلم و صنعت بازی های ویدیویی که قبلا در تیم پلی استیشن حضور داشت، اطلاعات بیشتری از نقش استودیوی ویژوال آرتز در روند ساخت بازی کالیستو پروتکل منتشر کرد: «این بود» در مورد استفاده از استودیوی motion capture آنها کمک زیادی به کات سین ها و موارد دیگر کردند. [این بازی] واقعا عالی خواهد بود.”

پشت صحنه ساخت بازی ترسناک Callisto Protocol با همکاری استودیوی ویژوال آرتز سونی

بازی Callisto Protocol در 2 دسامبر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، رایانه شخصی، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و Xbox One منتشر خواهند شد. در عین حال، می دانیم که چندی پیش بر اساس آگهی های استخدامی، مشخص شد که سونی با یک تیم داخلی جدید برای ساخت یک بازی جدید و عالی از یک سری محبوب کار می کند. پروژه ای که Nuttydog و Visual Arts در آن نقش دارند.