Patch Notes 5.10: Cypher Buffs، Fade Nerfs



آخرین والورانت به روز رسانی اینجا است، و تعدادی نرف جزئی را به Agent Fade محبوب و همچنین علاقه‌مندان به Cypher مورد علاقه قدیمی می‌آورد. پچ 5.10 همچنین رتبه بندی متنی بلادرنگ را برای سرکوب پخش کننده های مخرب و همچنین منوهای اصلاح شده ای که از ناوبری جهانی پشتیبانی می کنند را به ارمغان می آورد.

Cypher که زمانی یکی از باارزش‌ترین عوامل Valorant به حساب می‌آمد، در ماه‌های اخیر نفوذ و نرخ انتخاب را کاهش داده است. به منظور رفع این مشکل، توسعه دهنده Riot Games محدوده Cypher’s Trapwire را افزایش داد، Neutral Theft ultimate خود را بهبود بخشید تا دو برابر مؤثرتر از قبل عمل کند، و برخی از زبان بصری را در مورد توانایی های کلیدی خود اصلاح کرد.

در حال پخش: فراخوانی شایسته // ChronoVoid Skin Reveal – VALORANT

ثابت شد که مامور قدرتمند Fade برای میل Riot کمی بیش از حد مخرب است، بنابراین رنجرهای امضا شده او عصبی شدند. آنها در حال حاضر کمی کمتر دوام دارند و تاخیر نیش بیشتری دارند. علاوه بر این، هزینه توانایی Nightfall او افزایش یافته است. عامل جدید هاربر نیز بهبود یافته است، زیرا او اکنون می تواند به جای یک بار، دو شارژ Cascade بخرد.

همراه با این تغییرات شخصیت، Riot برای جلوگیری از پخش‌کننده‌های سمی یا مزاحم، رتبه‌بندی متن بلادرنگ را معرفی کرده است، اگرچه این ویژگی در حال حاضر فقط برای آمریکای شمالی فعال است. این وصله همچنین تعدادی از باگ ها را برطرف کرد و سیستم منوی Valorant را اصلاح کرد تا برای بازیکنان جدید بصری تر باشد.

Patch Notes Valorant 5.10

به روز رسانی های عامل

صفر

با تکامل بازی، شاهد حضور Cypher و تاثیر نسبی آن بر کاهش فهرست بودیم. در حالی که ما برخی از این موارد را به Chamber نسبت می‌دهیم که بیش از آنچه تصور می‌کنیم بر اسلات Sentinel تسلط پیدا می‌کند، همچنین متوجه شدیم که تنظیمات Cypher’s Trapwire بسیار قابل پیش‌بینی و مقابله با آن آسان است و Ultimate او هم از نظر محدودیت‌های لازم برای برداشتن آن و هم پاداشی برای آن وجود ندارد. انجام این کار افزایش فاصله Trapwire باید بسیاری از تنظیمات جدید بالقوه را برای Cypher باز کند و به او اجازه دهد تا الگوهای بازی خود را به گونه‌ای ترکیب کند که دشمنانش را مجبور به کاهش سرعت کرده و با دقت در اطراف نقشه حرکت کنند، اگر می‌خواهند آنها را بدون گیر افتادن ببینند. .

حذف محدودیت زمانی بر روی اجساد دشمن، نهایی او را نسبت به گذشته در دسترس‌تر می‌کند و به Cypher اجازه می‌دهد هنگام شروع سرقت عصبی احساس آزادی بیشتری داشته باشد، در حالی که افزودن پینگ دوم باید بازه زمانی واضح‌تری را ایجاد کند که Cypher در حال کشیدن است. رشته ها، گرفتن اطلاعات در مورد مکان های اولیه دشمنان و تنظیم حرکات استراتژیک بر اساس فشار دوم. ما امیدواریم که این به‌روزرسانی‌ها به Cypher اجازه دهد تا پیکربندی‌های جدیدی را برای وب‌سایت‌های خبری خود ارائه دهد و هنگامی که با به‌روزرسانی‌های آتی Chamber ترکیب می‌شود، به آن کمک می‌کند تا جایگاه قانع‌کننده‌ای را در میان همتایان خود به دست آورد.

  • سیم تله
    • حداکثر طول Trapwire از 1000 >>> 1500 افزایش یافته است.
  • پرواز عصبی
    • اکنون دو بار دشمنان را آشکار می کند. بین مکاشفه ها چهار ثانیه تاخیر وجود دارد.
    • محدودیت زمانی برای ریخته گری اجساد دشمن برداشته شد.
    • حداکثر فاصله بازیگری از 1200 >>> 1800 افزایش یافته است.
  • کیفیت زندگی
    • شبح زرد به روز شده برای افشای Cypher در Spycam و Neural Theft استفاده شده است.
    • اکنون در صورتی که دشمن آشکار شده قابل مشاهده باشد، شبح زرد ناپدید می شود تا به کاهش سردرگمی دیدن دو نمایش از دشمن در مکان های مختلف کمک کند.
    • شبح زرد اکنون شروع به محو شدن می کند و سریعتر محو می شود تا آن را از یک دشمن واقعی متمایزتر کند.
    • ابزار قرار داده شده Cypher دیگر با آسیب AOE از طرف متحدان از بین نمی رود.

ناپدید شدن

Fade’s Prowlers یک توانایی همه کاره و سخت است که با این تغییرات به دنبال اصلاح آن هستیم. تغییرات مدت زمان، Fade را تشویق می‌کند تا در مناطقی که برای جارو کردن انتخاب می‌کند، دقیق‌تر عمل کند، در حالی که سایر تنظیمات این توانایی برای کمک به دشمنان در طرف مقابل است.

هزینه بازی Nightfall در حال افزایش است، زیرا ما دریافتیم که ارزش پایه Ultimate بالاتر از سایر Ultimate های بازی است.

  • پروولرها
    • مدت زمان از 3 >>> 2.5 ثانیه کاهش یافت. (تا زمانی که محیط بان بدون دنباله زنده است).
    • تاخیر گاز گرفتن پس از برخورد به هدف از 0.4 >>> 0.6 ثانیه افزایش یافت.
    • پیشرفت های هیت باکس
    • مدت زمان دید نزدیک هنگام ضربه از 3.5 >>> 2.75 ثانیه کاهش یافت.
    • استالکرها اکنون خاموش می‌شوند و اگر قبل از تکمیل انیمیشن‌شان تله‌پورت کنند، به‌جای دیباف کردن هدف خود، دیباف نمی‌کنند.
  • شب شد

بندر

توانایی‌های هاربر همگی در راندها تأثیر می‌گذارند، اما بازیکنان تازه وارد هاربر را دیده‌ایم که از توانایی‌های خود به اندازه کافی استفاده نمی‌کنند و احساس محدودیت می‌کنند. ما امیدواریم که این تغییرات باعث شود بازیکنان کار با هاربر را آسان‌تر کنند و بازیکنان باتجربه هاربر انعطاف بیشتری در هنگام کنترل نقشه داشته باشند.

  • آبشار
    • تعداد هزینه های قابل خرید 1 >>> 2

به روز رسانی های سیستم بازی

رتبه‌بندی متن بی‌درنگ (NA فقط برای شروع)

  • علاوه بر مداخلات موجود، ما در حال راه‌اندازی یک ویژگی جدید برای شروع بی‌صدا کردن بازیکنانی در چت هستیم که پیام‌های متنی مخرب درون بازی ارسال می‌کنند. مداخلات برای متن‌های مخرب اکنون در اسرع وقت اعمال می‌شوند زیرا همچنان به به‌روزرسانی سیستم‌هایمان برای ارزیابی ادامه می‌دهیم. انواع بیشتری از ارتباطات مبتنی بر متن
  • این پیشرفت‌ها ابتدا به آمریکای شمالی اضافه شده و در آینده نزدیک به مناطق دیگر گسترش خواهند یافت.
    • با اجرای رتبه‌بندی متن فوری‌تر، امیدواریم بتوانیم موقعیت‌های مخرب را در زمانی که بازیکنان هنوز در بازی هستند شناسایی و کاهش دهیم و به شما کمک کنیم با مشارکت در VALORANT احساس امنیت بیشتری داشته باشید..

به روز رسانی های عمومی

  • به روز رسانی منو: پس از شنیدن درد ناشی از حذف دسترسی با یک کلیک به اکثر منوهایمان، این عملکرد را به عنوان دکمه‌های نماد در ناوبری جهانی در بالای صفحه بازگردانیم. اکنون می توانید در هر کجا که هستید، بین Home، Battlepass، Agents، Career، Collection و Store جابه جا شوید. مطمئن نیستید کدام نماد چیست؟ به آنها شناور بدهید – ما نکات ابزاری را برای کمک به شما در شروع کار اضافه کرده ایم.
    • مانند اکثر ویرایش‌ها، این ویرایش نهایی نیست و ما آن را بر اساس بازخورد شما تنظیم می‌کنیم!

به روز رسانی های نقشه

  • اکنون درها به محض تماس با آنها اشیاء قابل جاگذاری را از بین می‌برند، برخلاف زمانی که در بسته است.

به روز رسانی های اجتماعی

  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد اعلان «رد کردن خودکار درخواست‌های دوست: روشن» در پانل اجتماعی برای برخی از زبان‌ها نادرست باشد.

اشکالات

افسران

آسترا

  • اشکالی را برطرف کرد که در آن آسترا می‌توانست درست در ابتدای پیچ قبل از شارژ شدن ستاره‌اش، یک سحابی جعلی ایجاد کند.

اتاق خواب

  • رفع اشکالی که چمبر را از تجهیز سلاح در شروع دور جدید باز می داشت.

بندر

  • آبشار بندرگاه را برای دشمنانی که از آن دید داشتند، روی نقشه کوچک قابل مشاهده بود.
  • رفع اشکالی که در آن آبشار بندرگاه گاهی در زیر نقشه ظاهر می‌شد.
  • رفع اشکالی که در آن دید آبشار هاربر در مینی مپ هنگام هدف گیری به سمت بالا یا پایین کوتاه می شود، حتی اگر آبشار همان مسافت را طی کند.
  • اشکالی را برطرف کرد که در آن هدف‌گیر Harbor Cascade در مینی‌مپ کمی کوتاه‌تر از مسافت واقعی بود.

نئون

  • رفع اشکالی که در آن Neon’s Slide می‌توانست برای تقویت در مکان‌های نقشه خاص استفاده شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.