Obsidian به اهمیت Game Pass در توسعه Pentiment اشاره می کند


استودیو Obsidian اهمیت سرویس Game Pass را برای توسعه بازی Pentiment توضیح داد.

چند سالی است که مایکروسافت سرویس اشتراک Game Pass را محور اصلی استراتژی خود در صنعت بازی قرار داده است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. اگرچه درآمد ثابت حاصل از پرداخت میلیون‌ها مشترک در چندین پلتفرم می‌تواند یکی از دلایل اصلی باشد، Game Pass مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مزیت های این سرویس این است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به جای ساخت بازی های معمولی و ارائه آن ها در ازای پول، آثاری خاص و تجربی خلق کنند.

یکی از این بازی ها به طور خاص، ماجراجویی تاریخی جدید استودیو Obsidian، Pentiment است که اخیرا منتشر شده و با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است. به تازگی جاش سایرپنتیمنت کارگردان بازی در مصاحبه ای با Waypoint Radio گفت که به دلیل ماهیت فوق العاده خاص و تجربی بازی، اگر سرویس Game Pass وجود نداشت، فکر ساخت این بازی را هم نمی کرد.

بازی توبه

ساویر توضیح داد: “من هرگز پیشنهاد ساخت Pentiment را بدون بازخورد بازی نمی دادم و به معنای واقعی کلمه این بازی را نمی ساختم. حتی فکر نمی کنم این امکان پذیر باشد. تفکر قدیمی ناشران و توسعه دهندگان معمولاً روی سرمایه گذاری های بزرگتر متمرکز شده است. سود بیشتر است، اما فکر کردن در این محیط و اکوسیستم نیست، گیم پس تنها راه برای من است که بدانم پنتیمنت زنده است.

من طرز فکرم را برای Pentiment برای خودم و ایجاد یک بازی بسیار متفاوت کاملاً تغییر دادم. این بازی بسیار غیر معمول و جالب است و برای گروه کوچکی از تماشاگران طراحی شده است. با این حال، تا زمانی که آن مخاطب به آن اهمیت می دهد، خوب است.”

این اولین بار نیست که یک توسعه دهنده بازی در مورد مزایای کار بر روی پروژه های قابل مشاهده از طریق Game Pass صحبت می کند. با توجه به استقبال خوب از بازی Pentiment، احتمالاً می توان نام آن را در لیست پروژه های موفقی قرار داد که به لطف مایکروسافت و سرویس Game Pass ساخته شده اند. بازی Pentiment هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X در دسترس هستند. Xbox Series S در دسترس است.