Monster Hunter Wilds یک سیستم ضربه کارآمد خواهد داشت

Monster Hunter Wilds شامل یک سیستم ضربه واقعی است تا هنگام شکار هیولا به شما مزیت بدهد.

Capcom اخیرا یک تریلر 30 دقیقه ای از Monster Hunter Wilds را در اختیار رسانه ها قرار داده است که جزئیات جالبی را در مورد پیشرفت های بازی نسبت به فرمول معمولی این سری فاش می کند. تیم توسعه قبلاً جزئیات مکانیزم Power Clash و حالت Focus جدید را ارائه کرده است و اکنون به نظر می رسد اطلاعات جدیدی در مورد سیستم Wounds داریم.

به گزارش IGN، این سیستم با ضربه زدن در حین مبارزه باعث آسیب به بدن هیولاها می شود. نه تنها این زخم ها سطحی خواهند بود، بلکه بازیکنان می توانند با پیدا کردن و ضربه زدن به هیولاها از طریق حالت فوکوس، آسیب بیشتری به هیولاها وارد کنند. علاوه بر این، هر سلاح در بازی شامل ترکیب‌های ترکیبی منحصربه‌فردی است که برای کشتن سریع‌تر هیولا با ایجاد جراحت بر روی آن طراحی شده‌اند.

تلاش برای شکار خرس های غول پیکر در Monster Hunter Wilds

از دیگر تغییرات جالب گیم پلی Monster Hunter Wilds می توان به توانایی برداشتن بشکه های انفجاری و تغییر مکان آنها برای منفجر کردن منطقه یا مسیر حمله هیولا اشاره کرد. علاوه بر این، محیط و آب و هوا در Windward Plains تغییر خواهد کرد و بازیکنان با طوفان های شن و رعد و برق عظیم مواجه خواهند شد. تیم توسعه از این ویژگی های آب و هوا استفاده کرد. به طوری که برخی از هیولاها و منابع کمیاب تنها در این شرایط بحرانی یافت می شوند.

Monster Hunter Wilds 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس منتشر شد.

بخوانید  فقط امروز (4 ژوئن) روی Nintendo Switch OLED صرفه جویی زیادی کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر